Издадоха 56 акта за разходки в паркове и групово пиене на бира по улиците

В Бургас Общината плаща тестовете на спешните медици

Ученици благодарят на медици

Студентският съвет на ВТУ настоява пред МОН за бройки в специалностите „Политология” и „Туризъм” Второ писмо изпратиха студентите, подкрепи ги и Градският ученически парламент в старата столица

Жертвите на коронавируса по света вече са над 75 хиляди

Съдът в Бургас предаде белгийски поданик на гръцките власти

Бързи производства срещу нарушители на карантина в Разградско Международен шофьор, под карантина, отишъл в КАТ да си подновява книжката

Откраднаха лаптоп от училище

За първи път Русия регистрира повече от хиляда заразени с COVID-19 за ден

Съдят пенсионер за 30 кила контрабанден тютюн

Пиян гони и псува полицаи в Бургас

Българският Ветеринарен Съюз: Не използвайте Ивермектин срещу коронавирус, силно токсичен е

Търсят съвети от родители за онлайн образованието Регионалното образователно управление в София-град пусна анкета по интернет

Бербатов $отказал“ да стане мъж в България

Таксиметрови шофьори на протест в центъра на София

Бойко Борисов на инспекция по „Хемус“: Ако е било лесно, комунистите да бяха го направили

Министър-председателят Бойко Борисов инспектира напредъка по строителството на автомагистрала „Хемус“ в участъците между Ловеч и Плевен и трасето в района на Търговище.

„Видя ли багерите, знам, че ще стане“, заяви премиерът Борисов при огледа на изграждащия се път Ловеч-Плевен. В инспекцията участва също заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков. Той информира министър-председателя, че в това трасе подготвителните дейности, както и махането на хумусния пласт, вървят успешно. А всяка сутрин работниците преминават през инструктаж за безопасност на труда.

„Ако е било лесно, комунистите да са го направили досега. Но те стоят на жълтите павета, а после ще минават за минути и няма да знаят какъв къртовски труд е положен“, посочи премиерът Борисов.

Изграждането на „Хемус“ е водещ приоритет на правителството, защото ще осигури развитие на Северна България по начина, по който „Тракия“ подпомогна икономическата активност на южната част на страната ни. Целта е аутобанът да е готов до 2024 г.

По време на огледа с премиера Борисов заместник-министър Нанков подробно се спря на напредъка при изграждането на различните подучастъци от трасето.

Най-сложен е близо 19-километровият участък при Угърчин. „За него Министерският съвет миналата седмица взе решение за отпускане на 668 747 лева за отчуждителни процедури“, акцентира Николай Нанков.

Очаква се другото лято да е завършено строителството в района на Търговище и Шумен – между пътните възли „Белокопитово“ и „Буховци“.

Другото трасе, инспектирано от премиера Борисов днес между Плевен и Ловеч, ще е с дължина близо 52 км от пътен възел „Боаза“ до пътен възел „Плевен“. Трасето е разделено на три подучастъка.

В първия – до „Дерманци“, ще има 4 моста, 2 виадукта и 2 пътни възела. По протежението на втория участък – до пътен възел „Каленик“, ще има тунел с две тръби за движение, и с дължина 387 м. Ще бъдат построени и девет виадукта като най-дългият ще е 1193,2 м и максимална височина на стълбовете 42 м. Ще се изграждат още 7 големи надлеза и подлеза, селскостопански връзки и площадка за отдих.

Третият участък – до п.в. „Плевен“, ще е с 6 виадукта, 9 подлеза и надлеза. В него ще има и две площадки за отдих и места за паркиране на тирове и леки коли – от двете страни на магистралата.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.