Бездомник подпали с цигара изоставена постройка в село Радиево 

Тръмп подкрепя идеята да се поиска от Конгреса сумата от 750 млрд. долара за отбрана

Жандармерия и полиция нахлуха в старозагорското село Хан Аспарухово

Адвокатът на Баневи: Арестът на семейството във Франция е бил като тризвезден хотел

Румен Петков: Нова АЕЦ би дала съществен принос за енергийната сигурност на България

Половин Хасково остана без вода

Последните думи на Джамал Хашоги: Не мога да дишам

Защо за мъжете животът е зебра, а за жените – зоопарк?

Каракачанов: В Скопие се самозабравят и не е лошо от време на време да ги вкарваме в пътя

Шефът на „Пирогов“ проф. Асен Балтов: Предстои операция на 10-годишното дете, пострадало в катастрофата край Саранци

Ивайло Калфин: Не знам дали ще има предсрочни избори, не виждам опозиция, която да свали управлението

Окръжният прокурор на Пловдив Румен Попов: Изключваме сексуален мотив в убийството на Десислава Стоянова

Русия е на второ място сред най-големите производители на оръжие в света

Снежната буря в САЩ остави над 300 хил. без ток и отмени 1300 полета

Еманюел Макрон прави обръщение към французите в опит да успокои напрежението и протестите

Българин направи кола на ток 70% от частите, нужни за серийно производство, се правят у нас

Фирмата на инженера и състезател Росен Даскалов разработи платформа за кола на ток. Снимка: Aсен Илиев

Моделът отива на изложение през 2019 г.

Българин направи кола на ток, която може да се трансформира лесно в товарен или пътнически вариант. Чрез мултифункционалната платформа могат да се поставят различни двигатели, купета и да се добавят допълнително седалки. А покривът на различните купета може да бъде изграден от соларни клетки, за да се включва към енергийната система на дома или офиса за презареждане.

Русенската компания Sin Cars е собственост на Росен Даскалов и за 5 години е разработила повече от 10 модификации на различни автомобили, които се пласират на три континента – Европа, Австралия и САЩ.

Цената на електромобила ще започва от 30 хил. лв., а серийно производство се очаква да стартира в България през 2019 г.

Фирмата започва тестовете на готовия модел през есента, след което планират да покажат колата на ток на изложение в Женева през 2019 г.

Максималната скорост на градската кола ще бъде 50-60 км/ч., а инженерите ще използват изцяло рециклируеми материали. Фирмата ще използва предимно български доставчици, тъй като 70% от частите, нужни за серийно производство, се правят у нас.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Ел.колите са изкуствено оскъпени, защото са малко. Ако тази мода продължи от зареждането ще се получи нов бизнес с милиарден потенциал. Тогава цените ще паднат. Представяте ли си колко вида производства ще умрат, ако МВГ изчезне? Света не е готов за това.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.