На 22 октомври 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за вторник, 22.10.2019

Трима контузени в „Игри на волята“ Славяни отново ще спят в лукс

Фейсбук с нови правила за сигурност за предстоящите президентски избори в САЩ

Путин предлага помощ на Африка без условия

Еди Рама отхвърли искането на опозицията за оставка

Нетаняху върна мандата за съставяне на правителство

Испанската полиция разби банда обирджии, ограбвали домове на футболисти

Руски хакери се маскирали като ирански Атакувани били поне 35 държави, като в 20 нападенията били успешни

Христо Иванов и Атанас Атанасов приемат гаврата на Тома Белев с еврейския народ Лидерите на „Демократична България“ не искат да вземат мерки срещу кандидата им за общински съветник в София

„Пепел от рози“ получи френска награда

Протест пред френското посолство у нас в подкрепа на Северна Македония за ЕС

Вдигат заплатите с ускорени темпове

Колко месеца имам право на обезщетение като безработен

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 22 октомври 2019

България и Япония ще организират двустранен бизнес форум по време на Фестивала на розата през 2017 г.

Министърът на туризма Николина Ангелкова и Хисаюки Фуджии, парламентарен заместник-министър в Министерството на земята, инфраструктурата, транспорта и туризма на Япония

България и Япония ще организират двустранен форум за насърчаване на взаимния туристопоток, в който ще вземат участие представители на държавната администрация и бизнеса от двете страни. Планира се той да се проведе по време на Фестивала на розата през 2017 г. За това се договориха министърът на туризма на Република България Николина Ангелкова и Хисаюки Фуджии, парламентарен заместник-министър в Министерството на земята, инфраструктурата, транспорта и туризма на Япония, съобщавата от Министерство на туризма.

България е популярна сред японските туристи основно с розата и киселото мляко и това трябва да бъде използвано за представяне и на другите форми на туризъм, посочи Хисаюки Фуджии. Според министър Ангелкова организирането на бизнес проява по време на Фестивала на розата ще бъде възможност както да се покаже това уникално събитие на повече японски туроператори, така и да се представи огромното културно-историческо наследство на страната ни.

„В долината на розите са съсредоточени и някои от най-емблематичните и впечатляващи обекти на тракийската култура, които също трябва да бъдат показани на японските туристи“, допълни тя. Заместник-министър Фуджии подкрепи инициативата и се ангажира да съдейства за нейното реализиране.

Двамата се обединиха около мнението, че откритият преди дни туристически информационен център на България в Токио е важна крачка за активизиране на взаимния туристопоток. Страната ни традиционно се представя и в най-голямото японско изложение за туризъм – Expo JATA, което също я прави добре позната на техния туристически пазар. Българинът Калоян Махлянов-Котоошу, също е допринесъл много за популяризирането на България в страната на изгряващото слънце, стана ясно по време на срещата.

Япония е в топ 50 генериращи пазари за българския туризъм. През 2015 г. страната ни е посетена от общо 12 362 японски граждани. За периода януари-август 2016 г. сме посрещнали 9 263 японски туристи, което е 16.5 % увеличение спрямо същия период на 2015 г.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. „…Българинът Калоян Махлянов-Котоошу…“ – да, същият този българин, който се отказа от България и българското си гражданство, за да стане тренер по сумо… що за реклама на „българското“???

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.