Секс бомба обезвредена в редакцията на „Труд“

Камери заснели предполагаемите извършители на побоя над служител на „Левски“

Снабдиха още два квартала в Търново с контейнери за стари мебели До 2500 лева е глобата за нерегламентирано изхвърляне на отпадъци

Йоанна Драгнева сподели снимки от изписването на дъщеря й

Прокуратурата подхваща продавача на „чудотворно лекарство“

МВР: Сигнали за бомби в летища и медии са изпратени и в други държави на ЕС

Ще оперират Стефан Данаилов в Бургас Проф. Андрей Йотов идва лично в "Бургасмед" да извърши интервенцията

Гала, Стефан и дъщеря му на пътешествие из Европа (СНИМКИ)

Тръмп: Всеки евреин, който гласува за демократите, показва или пълна неинформираност, или голяма нелоялност

Летищата във Варна и Бургас са получили електронни съобщения със заплахи за сигурността, няма отменени полети

Мадуро: От няколко месеца поддържаме контакти с високопоставени представители на САЩ

Градушка уби над 11 000 птици в САЩ

Възрастни съпрузи загинаха при катастрофа в Златаришко Дядото излязъл от пътя с ВАЗ

Златко Захович: Изключителни техничари!

Сигналите за бомба в сградата на БНТ и на летище София се оказаха фалшиви

Българи блокирани над денонощие на летището във Франкфурт

Българи бяха блокирани на летището във Франкфурт повече от 24 часа. По думите им причината за инцидента са големите опашки на гишета за проверка.

„Групата беше от около 35 човека, като между нас имаше хора с малки деца, хора претърпели скоро операции”, разказа потърпевшият Даниел Братанов по Нова ТВ.

Пътниците се оплакват и от реакцията на авиокомпанията.

„Не ни беше предложено никакво обезщетени. Не ни беше предложена нито храна, нито допълнителна възможност за придвижване. Всеки трябваше да се спасява по единично”, каза още той.

„Казаха ни хората, които имат багаж, да отидат да го изчакат. Значи те са имали време да свалят багажа от самолета, а нямаха време да ни качат нас в самолета”, каза още друг потърпевш.

Клиентите на компанията имат своето обяснение за случилото се.

„По неофициална информация са продадени повече билети и няма места за всички в самолета. Възможно е това да е една от причините гейтът да бъде затворен, въпреки че съвсем спокойно можеше да ни качат в буса”, каза пътничката Димитрина Величкова.

От Европейския потребителски център се опитаха да обяснят случилото се.

„Има различни хипотези, при които пътниците могат да бъдат оставени извън борда на авиокомпаниите. Една от тях е, че е възможно да има повече пътници от колкото са местата в самолета. Авиокомпанията най-често търси доброволци, които да се откажат от пътуването срещу определени облаги, като например точки, допълнително заплащане, някакъв вид други преференции, ако са редовни пътници”, обясни Соня Спасова от Европейски потребителски център.

Част от потърпевшите вече са потърсили правата си пред съответните органи.

Един от възможните изходи е предявяване на претенция за обезщетение, което започва от 250 евро, в зависимост от дължината на полета и разстоянието.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.