Мей заяви, че резултатите на торите на евроизборите са „много разочароващи“

Над 51% от вота в Търговищко е за ДПС

Редят 60 оригинални творби на фестивала на китайската култура в Търново Проявата се организира за първи път

Премиерът инспектира инфраструктурни обекти в Габрово и Севлиево Очаква се обходният път на Габрово, водещ към бъдещия тунел под Шипка, да бъде завършен предсрочно

Крайнодясната партия „Лига“ води на изборите в Италия

ГЕРБ бие БСП със 7,91% в Бургаско

Председателят на управляващата партия в Румъния влиза в затвора за корупция

Нинова обяви оставка, но по нова процедура Отива на пряк вътрешен вот за председател на БСП

Свищовска студентка с награда от конкурс на международно туристическо изложение

Масово бягство от затвор в украинския град Одеса

Спипаха над 3,8 кг контрабандно злато в тайник на автобус на МП Капитан Андреево

Шест автомобила горяха в Бургас Пиромани палили наред, търсили возилото на бизнесмен

Над 54% активност в Никола Козлево и 58% за ГЕРБ

Организират гладиаторски игри „Колизеум“ на фестивала на античното наследство в Свищов Петнадесетото издание на "Орел на Дунава" ще се състои от 7 до 9 юни

ГЕРБ спечели 86 гласа повече от БСП на евровота във Великотърновска област

Българи завършват магистрална отсечка в Сърбия Участъкът е по-сложен от пътя през Кресненското дефиле

Сръбският президент Александър Вучич стартира кампанията си за инспекция на държавни обекти и вслушване в общественото мнение за работата по инвестиционните проекти “Бъдеще за Сърбия” от магистрална отсечка, строена от българи. Работата по изграждане на отсечката между Грделица и Царичина Долина от магистрала Е75 му бе показана от българския ръководител на проекта инж. Стойко Мешков от “Трейс Груп Холд”.

Очаква се работата по сложния обект да приключи до два месеца и движението да се пусне по магистралният участък, който е с концентрация на ПТП и сериозен трафик. Обектът според експертите е по-сложен от пътя, който предстои да бъде изграден у нас като част от магистрала “Струма” през Кресненското дефиле заради многото свлачища по трасето. Участъкът, който изгражда българската фирма, е с дължина 4,75 км, като една трета от трасето са големи съоръжения. Построени са шест моста над река Южна Морава, има три пресичания на международната жп линия Ниш-Скопие, както и пътен възел. Най-големият мост е дълъг малко над половин километър.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Защо никой да не говори за тунел под Петрохан, когато вече се проектира ?

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.