Корнелия Нинова: Оставката на Валери Симеонов е закъсняла и неискрена

Ротари клуб подари концерт-спектакъл на великотърновци

Волен Сидеров: Оставката на Валери Симеонов не е съгласувана с мен

АПИ: До 20 декември се приемат офертите за ремонта на 47 км от път II-23 Русе – Кубрат

Археолози откриха миниатюрна Теракотена армия

Тереза Мей отхвърли контрапредложенията на своя проект на споразумение за Брекзит

Обвинения за брата и сестрата след убийството във влака край Вакарел

Томислав Дончев: Парламентарна предпоставка за предсрочни избори няма

Весела Лечева, народен представител от „БСП за България“: Тази много закъсняла оставка на Валери Симеонов няма да уталожи напрежението

Млад мъж се обеси пред бащината къща на жена си в Смолян Трупът открили мъже, тръгнали за риба

Окръжният съд в Търново отново гледа дело за укриване на данъци от адвокат и съдебен лекар Първоначално постановената присъда бе отменена от Апелативния съд в старата столица

Валентин Радев: Гражданите не винаги знаят кое е законно и кое не по време на протест, полицията трябва да действа с твърда ръка

Труд Уикенд – един вестник за два дни

Един човек е загинал при протестите във Франция срещу повишаването на цените на горивата

Андреа и Тита първи приятелки Ще има ли дует между двете изпълнителки

Българските учители не използват иновативни инструменти за работа в училище

Председателят на фондация „Дигиталните деца“ – Ивелина Атанасова.

„18% от българските учители са запознати с дигиталните и иновативни инструменти за работа в училище. Въпреки това не ги ползват“, това съобщи председателят на фондация „Дигиталните деца“ – Ивелина Атанасова. През уикенда тя организира за седми път конференция за обучение на преподаватели и учители – DigitalKidZ, която се провежда с подкрепата на Европейската комисия, Министерство на образованието и науката и Регионален инспекторат София. Тази година конференцията е под патронажа на Еврокомисаря по цифровата икономика – Мария Габриел.

„Наличието на по-модерни устройства в класните стаи не означава, че дигиталната грамотност на учителите и на децата ще стане автоматично по-добра. Всъщност истинският проблем се крие не в това какво учат, а как го учат децата. И докато ние не започнем да инвестираме и да използваме в съвременните класни стаи модерни и иновативни образователни инструменти, което неминуемо е проблем, аз няма как да кажа, че всичко ни е розово“, допълни още Атанасова.

„Всички в сферата на образованието осъзнаваме, че сега в момента изграждаме тези деца, които утре трябва да работят, да използват тези технологии и да бъдат дигитално грамотни”, коментира Ралица Войнова от Регионалния инспекторат на МОН, която беше сред присъстващите на конференцията.

Специални гости от Великобритания и Финландия разказаха за иновациите в образованието в техните страни и какви са световните тенденции. Директорът и заместник директорът на СУ „Христо Ботев“ в град Карнобат – Иван Стоянов и Иван Иванов показаха как на практика това може да се случи и в България чрез техния пример. Те са превърнали повереното им образователно средище в едно наистина модерно технологично училище.

„Обществото, в което живеем се променя и с него трябва да се променят и целите на образованието. Неграмотността в днешно време се свързва с невъзможността да боравим с дигиталните технологии. По време на конференцията DigitalKidz не се говорят пожелателни неща, ние показваме добрия пример и какво е свършено до момента. Отговаряме на въпроса „Как?“, категорична беше Ивелина Атанасова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.