На 23 октомври 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за сряда, 23.10.2019

Стрелба в училище в Калифорния, един човек е ранен (СНИМКИ и ВИДЕО)

Две жертви на поройни дъждове в Италия

Жертви и ранени след стрелба във ферма в Русия

Путин след срещата си с Ердоган: Постигнахме съдбоносни решения за Сирия

Еврокомисар: Влизането в Шенген на Хърватия, България и Румъния е още по-необходимо при сегашните предизвикателства

„Фолксваген“ не търси ново място за завода си, проектите са замразени

Осъдиха трима българи в Санкт Петербург за опит за продажба на 40 кг кокаин Ще лежат от 10 до 12 г. в изправителен лагер със строг режим

Ердоган: Турция и Русия ще извършват съвместни патрули в Сирия

Баде Ишчил си хвана младо гадже

Вебер за мониторинговия доклад на ЕК за България: Добра работа, Бойко Борисов!

Настояват за спиране на финансовото подпомагане на Тома Белев от държавата В писмо до премиера Бойко Борисов искат отстраняване от длъжността му в Министерския съвет

УЕФА ни предупреди за напускането на Боби

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 23 октомври 2019

Взривът на бензиностанция в Добрич вероятно е причинен от манипулирана газова бутилка

Опит за зареждане на метан в бутилка за пропан-бутан – това е версията на газстанцията за фаталния взрив в Добрич. При инцидента една жена загина, а дъщеря ѝ беше ранена. Газовата бутилка на взривеното такси е избухнала, без да се запали, твърдят от бензиностанцията.

„Няма възпламеняване и пожар, а е причинена от неизправна газова бутилка, която най-вероятно е манипулирана от собственика или от някой друг. Бутилката е за пропан бутан, а собственикът на колата е пожелал да зареди метан, смята представителят на бензиностанцията Димитър Димитров, цитиран от БТВ.

Техническа неграмотност е довела до трагичния инцидент, предполагат от Асоциацията на авто и газови системи у нас. „Една пропан-бутанова бутилка е изчислена да издържа до налягане от 30 бара, съответно една метанова бутилка издържа 300 бара. В момента, в който една пропан-бутанова бутилка е поставена в система за метан, от това свръхвисоко налягане се е получил взривът“, обяснява Георги Илиев от Асоциация на сервизите и вносителите на автогаз системи в България.

Двете системи – газова и метанова, имат различни накрайници и не би трябвало шофьорите да ги бъркат при зареждане. „Зарядното за метан, което е коренно различно от зарядното за пропан-бутан, и вместо да мени накарйниците за зареждане, той е оставил метановото зарядно“, смята Илиев.

Колата е минала на технически преглед преди по-малко от месец. „В момента на проверката на автомобила при техническия преглед не е имало монтирана налична газова уредба“, разкрива Стефан Милев от ИА „Автомобилна администрация“ – Добрич. Според експерти, обаче, само 10% от пунктовете у нас могат да проверяват газовите уредби. Останалите просто пишат, че автомобилът не е на газ, за да вземат парите за прегледа.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.