Томислав Дончев: Скандалът с апартаментите има потенциал да нанесе щети Българинът е много чувствителен към имотното състояние и поведението на политиците, заяви вицепремиерът

Eйми Адамс сключва сделка с HBO Актрисата е една от най-търсените звезди на пазара

Футболист си взе белята с Rolls-Royce Резерва на „Реал“ (Мадрид) търпи критики заради лимузина за 350 000 евро

Китаец продаде едногодишната си дъщеря заради дългове от хазарт

Земетресение с магнитуд 6,1 по Рихтер в Колумбия

Славчо Велков: Ако Цветан Цветанов не подаде оставка, рискът ГЕРБ да загуби изборите е голям

Цецка Цачева за скандала с апартамента: Сделката е спрямо законите на страната

Дъщерята на първия промишлен производител на рози отглежда цветя от над половин век

Над 630 цивилни са загинали при операцията срещу „Ислямска държава“

Ердоган ще посети Русия на 8 април

Какво се намалява, като поскъпнат цигарите?

Възможно е Конгресът на САЩ да бъде запознат днес с доклада на Мълър

Навършват се 20 г. от бомбардировките на НАТО над бивша Югославия

„Сънди Таймс“: 11 министри ще поискат оставката на Тереза Мей в понеделник

Румен Радев заминава на официално посещение в Египет

Видими нарушения на технологията при изграждането на асфалта има във фаталната отсечка на пътя край Своге (СНИМКИ) Болтове и гайки са монтирани без шайби при сглобяването на мантинелата

Приключи първият етап от огледа на Института за пътна безопасност, който води собствено разследване на причините за катастрофата на автобус край Своге.

Според екипа, ръководен от Диана Русинова, налице са видими нарушения на технологията при изграждането на асфалта в отсечката с дължина около 700 м на изхода Своге, в която попада фаталният завой.

Има високо съдържание на битум в асфалтовата смес, което прави настилката хлъзгава и намалява сцеплението на гумите.

Отделен въпрос е какво е било състоянието на гумите на самия автобус, който е на разположение само на разследващите органи.

Друго важно нарушение е открито при сглобяването на мантинелата. Болтовете са слагани без шайби и при удар се разглобяват по-лесно. Гайката, която държи хоризонталната и вертикалната част на мантинелата също е без шайби, което се вижда на счупената мантинела при катастрофата.

По-късно през деня от екипа на Русинова обещаха да предоставят на „Труд“ техни снимки и други подробности около започналото частно разследване.

Това е същият екип, който ден преди катастрофата оповести своите заключения за състоянието на пътя и предупреди, че опасен.

От следователи са взети проби от две места на настилката – от самия завой и близо до деформираната мантинела. И на двете места има спирачен път от автобуса.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. Аз пък се чудя защо в надзорния съвет на Трейс Груп, която сърои всички магистрали у нас, фигурира и името на писателя Антон Дончев.

  2. Шефа на фирмата,асфалтирала отсечката, беше категоричен че всичко е точно.Изследванията показват друго.Кой крив, кой прав не е ясно.Едните ще обвиняват, другите ще отричат и така докато случая не представлява вече интерес за пресата, и всичко ще се забрави.Това е България! Жалко за починалите и пострадали хора.

  3. На Богдан-таксито шайбите му били виновни, при удар се разглобявали…

  4. Авторът на статията някога стягал ли е болт и гайка на мантинела, пък било то и без шайба ? Не, със сигурност. Иначе нямаше да пише глупости.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.