Тръмп: Действията на Русия и Иран в Сирия са срам

Kорнелия Нинова: Борисов да не се крие зад полите на Гинка и Теменужка Гинка да дойде в парламента и да обясни как стана собственик на ЧЕЗ, поиска лидерът на БСП

ЕС реже парите за земеделие и Кохезионната политика

Туск за Брекзит: Позицията на Великобритания е чиста илюзия

Десетки убити и ранени при атентат с две коли бомби в Могадишу

Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът Мая Манолова: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

Градят втория участък от третата метролиния

Шефът на Метрополитен" ЕАД Стоян Братоев, заместник-председателят на ЕК Юрки Катайнен, еврокомисарят Мария Габриел и столичния кмет Йорданка Фандъкова присъстваха на старта на втория етап от изграждането на третата метролиния в София.

Започна строителството на втория участък от трети метродиаметър, който свързва „Овча купел“ 1 и 2 и „Горна Баня“ с центъра на София, съобщи столичния кмет Йорданка Фандъкова. Участъкът в „Овча купел“ е с дължина 3,8 км с 4 метростанции. Новите метростанции ще са на бул. „Линкълн“, на бул. „Монтевидео“, в „Овча купел“ 2“ и на Околовръстен път към кв. „Горна баня“. Жителите на тези квартали ще могат да стигат до центъра за 12-14 минути.  На последната станция се поредвижда връзката с жп линията София – Перник и буферен паркинг за 600 коли.

Тя откри строителната площадка заедно със зам.-председателя на Европейската комисия Юрки Катайнен, еврокомисаря Мария Габриел, и транспортния министър Ивайло Московски.

Стойността на втория етап от третата линия е 102 млн. евро, от тях 68,5 млн. евро са безвъзмездно европейско и национално финансиране. Столичната община съфинансира проекта със 33,4 млн. евро. Според Фандъкова най-трудната част преди началото на строителството са отчуждителните процедури.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.