Маурицио Сари е най-суеверният треньор

На 27 юни 2019 да почерпят

Мюсюлманин обнови църква в Преславско Сърбин градил храма преди 122 г., сега Али Кюлюмов помогнал с работници и материали

ДАНС гони дъщерни фирми на офшорки Банките докладват за съмнителни плащания над 50 евро

Хореографът Фреди Франдзути: Еротиката е важна част от „Кармина Бурана”

„Фолксваген” предпочита София пред Измир Вече има разговори за продажбата на имот до българската столица за новия завод

Народният театър издига сцена под звездите За трета поредна година спектаклите ще се играя на открито от 21:30 часа

Дилъри търгували с дрога от коли в движение (обзор) Осем ефективни и две условни присъди за 10 участника в наркогрупа

Йенс Столтенберг: Русия има време до 2 август да се върне към ракетния договор

Порой причини наводнение в Котел, някои от жителите бяха евакуирани

Цеци Красимирова пуши трева

Не забраняват вноса на дизели втора ръка

Мелиса спретва на Селим гаден женски номер

Наказателният спецсъд остави Николай Банев в ареста

Климатичните аномалии съсипват кръвното и секса Динамичната смяна на времето между жеги, обилни валежи и бури стават все по-често явление

Депутатът Иван Вълков пред Труд: В България има 4 милиона превозни средства, търси се най-добрият вариант на Закона по пътищата Само за последните 15 години законът е променян над 90 пъти

В България има 4 милиона превозни средства. Затова се търси най- добрият вариант за Закон за движение по пътищата. Търсим полезни предложения, който да използваме и анализираме, за да се прецизират разпоредбите, касаещи движението по пътищата в България – нещо, което засяга пряко всеки един от нас. Това каза народният представител от ГЕРБ-Бургас Иван Вълков пред „Труд“ след на широкото обсъждане на новите законопроекти, отнасящи се до движението по пътищата в България, проведено в Бургас.

В качеството си на член на Комисията по транспорта в 44-то НС и експерт, той организира дискусията, която е част от серия срещи относно проектите за Закон за движение по пътищата, Закон за водачите на моторни превозни средства и Закон за пътните превозни средства.

„Към момента имаме един много голям закон с много отговорности, споделени между МВР, Министерствата на транспорта, регионалното развитие, здравеопазването и образованието, а взаимодействието между всички тях е особено сложно.“ – заяви Иван Вълков. За това говори и фактът, че само за последните 15 години, законът е провенян над 90 пъти.

Новите предложения не са само на народните представители, те са свързани с унифициране с Европейското законодателство, обясни още депутатът. Той коментира, че въпрос на дебати е и това до колко години може да се шофира. От една страна ако човек стигне определена възраст, трябва да сяда много рядко зад волана. Но от друга- ако е здрав и няма проблеми, трябва ли да се ограничава правото му да управлява автомобил.

Основен отговарящ за новия Закон за движението по пътищата е МВР. Там попадат административно-наказателните разпоредби т.е. наказанията, глобите и санкциите, които са свързани с неспазването на закона и контрола по пътищата, извършван върху водачите на моторни превозни средства и върху тяхното техническо състояние. Другите два проектозакона – Закон за водачите на моторни превозни средства и Закон за пътните превозни средства, ще попаднат под обхвата на Министерството на
транспорта. При разделянето и специализирането им се цели разграничаване на функциите, отговорностите и контрола.

Предложените нови текстове описват ясно отговорностите по ремонтите и поддръжката на моторните превозни средства както и закупуването на резервните части чрез съставянето на електронни регистри.

Едно от конкретните предложения, е и премахването на изискването за надпис „Погледни“ на пешеходните пътеки тип „Зебра“.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.