На 29 март 2020 да почерпят

Стрелците ги очаква успех, а Раците споделена любов – Дневният хороскоп на Алена

Ще оцелеят само тези, които се адаптират към новостите

60-годишен монах от Света гора е заразен с коронавирус Пътувал наскоро до Великобритания

Седма жертва на COVID-19 у нас Починала е 73-годишната жена, която се лекуваше в болницата в Благоевград

Дъфи спира да говори за изнасилването си Певицата била дрогирана по време на инцидента

Вдигнаха частнично блокадата на Ухан

Пламен Димитров: Мярката 60/40 има голям обхват

Тръмп обмисля да наложи 14-дневна пълна карантина на Ню Йорк

Ватикана: Папа Франциск и близките му сътрудници не са заразени с COVID-19

Изненада! Андреа и Кубрат Пулев отново заедно (СНИМКА) Певицата среля с пушка под зоркия поглед на боксьора

Работник почина при трудова злополука по трасето „Балкански поток“ край Плевен

Агенции за международен обмен: Студентските бригади в САЩ не са спрени, а отложени

Битката между роботите и Covid -19 в Китай

Щерката на Том Круз е негово копие

Деца предават домашни в пет платформи От утре трябва да взимат нов материал и да работят по проекти

Единствената работеща система се оказа едно електронно листче със страниците, на които са уроците са деня, което учителката изпраща всяка сутрин във вайбър, казват родители.

Обучението онлайн се оказа интересна, но и трудна за част от децата и родителите задача. Заради честите сривове на платформата Школо доста преподаватели използват алтернативи.
За учениците в началния курс домашните и виртуалните уроци идват от един-двама преподаватели, но в прогимназията всеки учител си е избрал различен канал. Така петокласници във варненско училище трябва да ползват цели 5 платформи, за да са “в час”.

Масово учителите дават инструкции и държат обратна връзка с родителите чрез групи във фейсбук и вайбър, където непрекъснато контактуват, коментирайки обучението.

На места обаче тече безконечен чат, в който вечно някой нещо не е доразбрал. “Школо не се ползва ефективно – първо учителите изпитваха затруднения да подават материали, а после повечето родители така и не успяха да се справят да ги намират. Тази платформа е претоварена с излишни функции, а важните са недобре работещи. По принцип е хубаво, че издателствата дадоха достъп до електронните учебници, но като детето не е свикнало с такъв формат, няма желание да го ползва”, разказваха родители от София пред “Труд”.

По думите им единствената работеща система се оказа едно електронно листче със страниците, на които са уроците са деня, което учителката изпраща всяка сутрин във вайбър.

В него има линк към forms.office.com, където се попълва името на ученика и се потвърждава, че е получил “информация за участие в обученията през деня”. От време на време се снимат попълнените упражнения и се изпращат на учителя за обратна връзка.

“Добре, че детето е първи клас и има да взима само последните няколко урока, иначе не знам как бих се справил”, признава баща на първокласник в столицата.

От утре учителите могат да започнат да дават и нови уроци.
Дистанционното обучение у нас ще продължи поне до 13 април, се разбра от писмо на образователния министър Красимир Вълчев до директорите и учителите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.