На 9 декември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 09.12.2019

Financial Times: България привлича рекордни технологични инвестиции София има потенциал за технологичен център

Почина актьорът, изиграл Голямото пиле от „Улица Сезам“

Откриха нарушения в 37 автошколи в Пловдив

Външният министър на Украйна оповести каква позиция ще защитава Зеленски в Париж

Еврокомисарят по икономика иска разхлабване на бюджетните правила в ЕС

Художествената академия остава без голи модели заради липса на пари

В Сараево отмениха публичните прояви заради мръсния въздух

Сидеров: Каракачанов и Симеонов изнудиха ГЕРБ за пари за партиите, вместо за пенсии

Богат урожай, малко зрители И този „Златен ритон“ доказа, че документалното и анимационното ни кино си струват правенето и гледането, дори с излишните дължини

Дерат седем кожи за Нова година у нас Двойно по-евтин ни излиза празникът при съседите

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 9 декември 2019

Горя стая на общежитие в „Студентски град”

Война между погребалните агенции в Стара Загора

Диета от Русия топи килограмите дълготрайно Създателят на хранителния режим Алексей Коловков е свалил 52 кг

Задължително с физическа активност

Алексей Коловков е създал хранителния режим на базата на професионалните си виждания като лекар.
Алексей Коловков е създал хранителния режим на базата на професионалните си виждания като лекар.

Според класация на Forbes руският диетолог Алексей Коловков е един от най-популярните в Москва в този бранш. Самият той допреди 10 години страда от наднормено тегло и сваляйки 52 килограма решава да се разрови из основите на здравословното хранене и да създаде хранителен режим на базата на професионалните си виждания като лекар. Досега е помогнал на над 6 хил. пациенти да се справят с излишните килограми и да възстановят метаболизма, микрофлората на стомаха и постепенно да преминат към правилно хранене.

За да се подложи на тази диета, всеки трябва да разбере причината за увеличаване на теглото си, да прояви постоянство в процеса на отслабване и да има ясно формулирана цел. Диетологът е категоричен, че тази диета трябва да върви ръка за ръка със спорта и в никакъв случай да не се разчита само на ограничено хранене без физическа активност. Хранителният режим е подходящ за хора от всички възрастови групи без деца.

Диетата се състои от 4 етапа.

Като подготовка може да започне всяка сутрин на празен стомах с по една чаша топла вода, в резултат на което тялото ще се събуди и малко по малко организмът ще се адпатира към следващите процеси. Трябва да се изключат всички вредни храни от менюто и да се приемат трици по няколко лъжици на ден, тъй като те нормализират стомашно-чревния тракт. През този период диетологът препоръчва да се ядат най-вече яйчен белтък, най-различни ядки, млечни продукти, също може и морски дарове. Това трябва да продължи 15-20 дни.

Основният първи етап отнема около седмица и чрез него може лесно да се свалят няколко килограма. И тук се препоръчват триците, като се започва с 2-3 лъжици всеки ден и постепенно може да се увеличават до 100 гр на ден. Примерният режим, което лекарят дава: със ставането се правят упражнения, последвани с чаша кисело мляко с една супена лъжица ядки и трици. За втора закуска може да се консумира една ябълка, а за обяд и следобедна закуска отново ябълка, грейпфрут или какъвто и да е плод. За вечеря може да се приготви салата от пресни зеленчуци, като по желание може да се добави зехтин, сирене или подправки. Преди лягане е добре да се изпие чаша топло мляко.

Във втория етап на диетата има малко по-голямо разнообразие и е по-лек. Тук менюто съдържа отново плодове, трици, млечни продукти, но може да се включи и ръжен или диабетичен хляб. Този етап трае около месец и менюто му е следното: за закуска отново може да се яде кисело мляко с ядки и трици, обядът пак да е плод по избор, но не и банан, като може да се разнообрази със салата от зеленчуци и сирене, за междинно хранене отново може да е всеки плод, за вечеря – само яйчен белтък.

Завършването на нелеката диета е с третия етап, като той е най-разнообразен. Тук на ден храненията трябва да са поне пет и вече може да се включи месо и риба. При глад за въглехидрати диетологът препоръчва сушените плодове, които убиват желанието за по-вредни храни. За закуска киселото мляко и триците могат да се разнообразят с орехи, както и със сушени плодове. За втора закуска може да се повтори първата, а за обяд – някакво месо, за препоръчване пилешко, може и риба. Междинно хранене – салата от зеленчуци, а за вечеря – отново яйчни белтъци. В този етап диетологът позволява и леки междинни закуски с неподсладен чай и плодове.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Ами водка със селёдка може ли между различните етапи на хранене?

  2. Че той като е свалил 52 килограма, на колко е бил преди това?? Моето 300 килограмово тяло! Основно всичко идва от неконтролираното плюскане. Както е при пиячите–без едно могат, но само с едно не могат.

  3. Е и какво толкова е измислил ?? Кой не знае че ако ядеш само мляко,плодове и “ТРИЦИ” ще отслабне. Нали проблема е че сме свикнали да ядем всичко и да ядеш само тия неща е мъка. Пробвай два дни и виж какво ще се случи,ще подивееш.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.