Асфалтирането на обособеното трасе по бул. „Арсеналски“, по което ще върви тролей №7, свързващ ж.к. Манастирски ливади с кв. Лозенец и ж.к. Люлин, трябва да приключи около 25 април. Това обещаха изпълнителите от „Щрабаг“ ЕАД, ако атмосферните условия са подходящи за този тип строителни дейности. След това в трасето влизат монтажниците от „Столичен електротранспорт“ ЕАД, които трябва да изградят контактната мрежа за тролейбусната линия. Това съобщи зам.-кметът на София Дончо Барбалов.
Към края на май т.г. строително-ремонтните дейности по линията на тролей №7 трябва да са приключили, коментира днес инж. Евгени Ганчев, изп. директор на „Столичен електротранспорт“. Предвижда се още полагане на маркировка и озеленяване за целия обект.
В трасето от кръстовището на бул. „Арсеналски“ и бул. „Черни връх“ до ухото при басейна „Спартак“ освен тролеят, ще се движи и автобус №102 в посока бул. „Черни връх“ – ул. „Бяла черква“.
При пускането на удължената линия на тролей №7 ще има временен маршрут, заради строящата се метростанция на ъгъла на бул. "Патриарх Евтимий" и бул. „Левски“. Първоначално тролеят ще се движи на две части - от Люлин до Сточна гара и от жк Манастирски ливади до Сточна гара.
След като метростанцията бъде готова и на бул.
„Левски“ при кино „Одеон“ бъде разрешен ляв завой по бул. "Патриарх Евтимий", тролей №7 ще върви вече по постоянния си маршрут: От жк Манастирски ливади, през "Костенски водопад", "Петко Ю. Тодоров", "Бяла черква", "Арсеналски", "Фритьоф Нансен", десен завой по бул. "Левски", ляв завой към бул. "Патирарх Евтимий", 5-те кюшета, "Руски паметник" и към "Люлин". А на връщане ще минава през тунела на НДК, по бул. "Черни връх", "Арсеналски", Лозенец и към жк Манастирски ливади.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш