Барние: Последните предложения на правителството на Борис Джонсън за Брекзит са неприемливи

Министър Кралев за починалия боксьор: Вероятно се е качил на ринга неподготвен

В час ли са политиците? Любимите часовници на хората във властта по света

Престижен френски журнал хвали наш просветен министър Георги Живков е министър на просветата през 1893 г.

Гръцки министър: България няма необходимите средства да се включи в споразумение за наблюдение на въздушното пространство на Скопие

Премиерът Бойко Борисов ще бъде на официално посещение в Република Корея

Планински спасители откриха две жени, изгубили се в Балкана

Приключи евтаназията на хиляди прасета във видинска ферма

МВР: Трафикът към столицата и големите градове се засилва, карайте със съобразена скорост Натоварено е движението край Симитли, съобщават от полицията

За връзката между освобождаването на Джок Полфрийман и избора на главен прокурор Битката на калпакчиевците не е срещу Гешев, те искат съдебната система по свой образ и подобие

Две деца и родител във Варна са заболели от морбили

Над 1600 посетиха Провадия-солницата Силно земетресение преди 7000 години е разрушило най-старата халколитна цивилизация

Кола се вряза в трактор на пътя Русе – Николово, пътничка е в тежко състояние

Тир се преобърна край Бургас

Вижте листата на ГЕРБ за местните избори в София

Жените трябва да тренират и гръдните си мускули

Гръдната мускулатура е пренебрегвана мускулна група сред дамската аудитория за разлика от седалищните и коремните мускули.
Да не правиш тренировка за гърди с опасението, че този вид тренировки са „мъжки” е огромна грешка и резултатите си проличават с напредването на възрастта, коментира Даниела Андонова от „Pusle Fitness&Spa Bulgaria“. Добре тренираните гръдни мускули ще поддържат по дълго повдигнати и стегнати гърдите на всяка една жена.
Преди да пристъпите към работните серии е необходимо да разгреете за 5 минути на велоергометър или бягаща пътека и да направите упражнения с цел повишаване на температурата на тялото. Загрелите мускули намалят значително риска от травми и повишават качеството на тренировката.
Когато тренирате за гърди е важно да включите всепознатото сред фитнес професионалистите базово упражнение вдигане от лег. Вдигане от лег е упражнение, което натоварва всички части на гръдните мускули. Ако правите и други упражнения – включете ги, но едва след като сте приключили с базовите. Вижте подробности от тренировката за гърди на чаровната Даниела Андонова.

За да направите качествена тренировка е необходимо да ползвате фитнес треньор, който ще ви помага по време на работните серии.

Тренировката е проведена под наблюдението на Ричард Величков. Ричард е завършил специализиран курс по фитнес и културизъм в НСА. Учи и специализира „Спортен мениджмънт” в НСА. Занимава се с лека атлетика от 6 години. Инструктор е по Spinning и TapOut. Има 3-годишен професионален опит в сферата.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.