Запорираха сметки и имоти на кмета на Септември Марин Рачев и съпругата му

Откриха ДНК следи от заподозрения за експлозията в Лион

Без тениска на бала, моля! Благотворителността ви да е по мярка…

Българка в Лион: В момента, в който е избухнала бомбата, чухме силните писъци

Международен трибунал на ООН постанови Русия незабавно да освободи арестуваните украински моряци

Защо възрастните китайци нямат ставни болки

Задържаха трима за трафик на човешки органи в Косово

Отравят реформатора Мидхат паша в тъмницата Русенският валия построил железница и болници, създал модерното земеделско стопанство Образцов чифлик

Тръмп прикани японски бизнес лидери да увеличат инвестициите си в САЩ

Кандидатите за мястото на Тереза Мей вече са петима

Откриха обесен изчезналия мъж от Благоевград

Медицински екип е нападнат в Гоце Делчев при обслужване на адрес

Най-малко 50 души са пострадали при взрив на тайландско пристанище

Трима от ранените при вчерашното нападение в Лион са все още в болница

Момчето Ран пожела да тече боза от паметник-чешма на Людмил Кирков (СНИМКИ)

Изтеглиха локомотива, който се вряза в паднала скала в Кресненското дефиле

Локомотивът, който преди два дни се вряза в паднала скала по трасето на ЖП линията Петрич – Благоевград вече е изтеглен до гара „Черниче“, информира БНТ. Очаква се утре да бъде възстановено движението по трасето. Специалисти ще правят огледи на трасето, за да се изчислят нанесените щети по засегнатия 100 – метров участък от релсовия път.

През целия ден екипите опитваха да разрушат огромния гранитен къс затиснал локомотива. Цялото трасе в района на Кресненското дефиле е проблемно според хидрогеолози, тъй като има много скални блокове, който са потенциално опасни от срутване.

„Особено в участъка на Кресненското ханче има надвиснали горе-долу два големи участъка, които могат да се получат тежки срутища, които да доведат до пътни инциденти“, каза Лазар Беров, специалист по хидрогеология и инженерна геология.

От Национална компания „Железопътна инфраструктура“ ще правят допълнителни огледи на железопътните линии.

„Ако се наложи и геодезисти ще наемаме, но ще си направим оглед на цялата железопътна мрежа там, където преминава през дефилетата. Иначе ние си знаем местата, регистрирани са, постоянно се наблюдават, но това просто никога не е давало симптоми и тръгна изведнъж“, заяви Бисер Минчев, главен ревизор по безопасността на НКЖИ.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.