Гърция иска милиарди евро от Германия

Петя Аврамова: От 15 май започва тестването на тол системата

Около 200 000 пчели на Нотр Дам оцелели въпреки огнения ад

Йорданка Фандъкова: Работим за осигуряване на качествени работни места, за да задържаме младите в града

Отново мръсна клевета срещу България “Репортери без граници” калят страната ни под диктовката на българските соросоиди

Арестуваха адвоката на българина Серафим Райчев

Романтика и оспорвано състезание тази вечер в „Hell’s Kitchen“

Султанатът на Оман се отказа от исковете си срещу България заради КТБ

Проф. Пламен Киров: Лозан Панов ще бъде удовлетворен, само ако той посочи главния прокурор

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 19 април 2019

Според разследването на Робърт Мълър няма координация между кампанията на Тръмп и Русия

Инвеститорите доволни от ниските данъци и заплати България става 12-та в света по производство на коли, ако “Фолксваген” направи завод

Сани Жекова слиза от сноуборда

Туба Бююкюстюн не се отказва от актьорството Този сезон обаче няма да се снима в сериали

Куриери докладват на НАП онлайн търговците

Инж. Ивайло Дженев: В началото май месец започват ремонтите в железопътните гари „Подуяне“ и „Искър“

Кадър от БТВ

Първата ремонтирана гара ще е Подуяне, за която Националната компания „Железопътна инфраструктура“ сключи договор с фирма изпълнител. Предстои такъв да бъде подписан за „Казичене“ и „Искър“. Изпълнението на проектите се забави заради обжалване на процедурите за избор на изпълнители.

Цялостна реконструкция на гара Подуяне не е правена от създаването на гарата – пейките са стари, работи само едно гише и в момента само една от вратите може да се отваря. Има проблеми с осветлението и с течове.

Ремонтите в гарата в Подуяне и гара Искър ще започнат в началото на месец май. Сроковете за гара Подуяне са 15 месеца за изпълнение, за гара Искър – 1 година. За Казичене има едно обжалване и процедурата е в Комисията за защита на конкуренцията, заяви пред БНТ Инженер Ивайло Дженев – Националната компания „Железопътна инфраструктура“.

Инженер Дженев заяви, че няма опасност заради обжалването да не могат да се изпълнят ремонтите. След произнасянето на КЗК Казичене ще бъде завършено.

Реконструкциите в гара Подуяне ще включват конструктивно укрепване, подобряване на енергийната ефективност, достъп за лица в неравностойно положение, озеленяване. ВиК и електроинсталациите също ще бъдат подновени.

„Макар и да не е паметник на културата, гара Подуяне има своя културен смисъл в живота на столицата“, допълни инженер Дженев и обяви, че дървените врати в гарата ще бъдат реставрирани.

Гарата ще работи без прекъсване по време на ремонта, въпреки че ще има известни затруднения в отделни етапи на ремонтните дейности.

Строителните стойности на ремонтите на трите гари са около 5,4 милиона лева – 2,9 милиона за Подуяне, 1,2 милиона за Искър и 1,1 милиона за Казичене.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Имаше нужда това нещо да се направи. Силно се надявам работата да се свърши в едни нормални темпове. ЖП транспорта определено си има нужда от подобни неща и от поддръжка, а на малко места правят такива. С такива действия една община показва, че в нея определено се мисли за хората, а не само как да си пълнят джобовете.

  2. Нека критиците на държавата да четат тези новини. Напоследък се случват само хубави неща от инфраструктурен план за БГ. С какво толкова негодувате срещу правителството?

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.