На 20 май 2019 да почерпят

Ето ги финалистите в „Гласът на България“

Експлозия е избухнала в иракската столица Багдад

„Политическо чудо” на изборите в Австралия Управляващите спечелиха при прогнозирана победа за опозицията

Бойко Борисов обсъди с Хайко Маас актуални теми от двустранен характер, както и въпроси от дневния ред на ЕС

Австрийската прокуратура се е отказала да започне разследване по отношение на Щрахе

Димитър Попов, бившият вратар на ЦСКА и „Левски“, ексклузивно пред „Труд“: Американската мечта е капан за балъци

Натура 2000 глътна хиляди частни имоти по Черноморието Заради фалшификациите на „еколозите“ местните не могат да се разпореждат със земите си

Президентът Радев: Срещите за нов главен прокурор са в отговор на обществените очаквания

Проверяват 19 къщи за гости в Сапарева баня

Белгия даде заявка да превъоръжава пехотата ни Куполите и оръдията на John Cockerill Defense имат жизнен цикъл до 50 г. при високо качество

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 20 май 2019

Швейцария затяга правилата за оръжията Изискваните от ЕС мерки бяха одобрени на референдум с 67% срещу 33% против

Калоян Паргов: София може да бъде като Прага, Загреб, Братислава, но не с това управление

Инж. Ясен Ишев: Няма особено опасни тунели у нас

Инж. Ясен Ишев

Шест длъжности лица от Агенция „Пътна инфраструктура“ са обвинени за инцидента в тунел „Ечемишка“, при който през февруари миналата година загина жена, след като част от осветлението се срина върху нейния автомобил.

Понасянето на отговорност няма да се размине с многото обвиняеми, тъй като именно тези длъжностни лица са отговаряли за поддържането на тунелите и е логично те да отговарят за случилото се в „Ечемишка“. Такова мнение изрази пред БНТ инж. Ясен Ишев от Научно-техническият съюз по транспорта.

„35 са тунелите в България, от които 11 двойни по магистралите с дължина около 6 км. През 2007 г. работна група изготви наредба за минималните изисквания за безопасност. В нея беше оказано че до 2014 г . те трябва да бъдат приведени по европейски изисквания и за някои започнаха ремонтни работи, но поради липса на средства се стигна до закъснение и за съжаление се случи този инцидент“, каза Ишев.

Експертът е категоричен, че към този момент „Ечемишка“ и „Витиня“ са приведени в тези минимални изисквания и вече са в много добро състояние.

„Няма особено опасни тунели у нас, тези тежки конструкции в „Ечемишка“ и „Витиня“ вече са премахнати и няма опасност“, коментира още инж. Ясен Ишев.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.