Китайска лимузина с 1000 км пробег

Китайската лимузина NIO ET7 по време на пътуването от Шанхай до Ксиамен, при което с едно зареждане е измината дистанция от 1044 км.

NIO ET7 разполага с революционна батерия с капацитет 150 киловата

Батерията е с най-висока енергийна плътност

Основателят и главен директор на китайската марка NIO регистрира историческо постижение за своята компания, като измина повече от 1000 км с едно зареждане на батерията зад волана на електрическия модел ET7. Това се случи в 14-часово пътуване от мегаполиса Шанхай до град Ксиамен на югоизточното крайбрежие на Китай. В автомобил NIO ET7 с батерия Ultra Long Range се качи големият шеф на фирмата Уилям Ли заедно с двама спътници - вицепрезидента на компанията Фей Шен и директора на информационен портал Ченся Хуан.

След кратки спирки за почивка и смяна на водача електромобилът NIO ET7 достигна до град Ксиамен, използвайки 97% от капацитета на батерията си по време на пътуването от 1044 км. Огромният пробег е впечатляващ с оглед на ниските температури, които при електрическите коли обикновено се свързват с намалена производителност на батерията и съответно по-малък пробег.

Елегантният силует на NIO ET7 със скосен покрив изглежда ефектно, но води до малък багажен обем от 360 л.

Батерията Ultra Long Range с ресурс от 150 киловатчаса на NIO е първата в света клетъчна батерия CTP (Cell-to-Pack) с най-високата към момента енергийна плътност от 360 ватчаса/кг, която работи особено ефективно за максимално дълъг пробег.

Тази батерия е съвместима с всички модели на NIO, но зареждането трябва да се извършва на станция на компанията. Към момента в Китай има близо 2300 такива станции и само 33 в Европа. Допълнително собствениците на коли на марката могат бързо и лесно да сменят различни батерии за автомобилите си в зависимост от плановете си за пътуване.

Изминаването на 1000 км в реални условия с едно зареждане е важна крачка към развитието на интелигентни електромобили с дълъг пробег. Това ще насърчи допълнително по-бързия преход към електрифициран транспорт.

Интериорът е изчистен и дигитализиран с голям централен дисплей и минимален брой превключватели.

Моделът NIO ET7 вече се предлага и в Европа, като представлява лимузина с дължина 5,10 м и междуосие 3,06 м. Два електромотора осигуряват задвижване на всички колела, системна мощност 653 к. с. и 850 Нм въртящ момент, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 4 секунди.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили