Как алкохолът помага за засилване дейността на мозъка?

Директорката на музикалното училище в София: Не съм обидила Дарина Такова Столина Добрева покани оперната прима като гост лектор

Повишена пожароопасност в половин България днес

Синоптик: Без промяна ще остане времето и през тази седмица

Макрон се срещна с външния министър на Иран

Част от София остава без топла вода от днес

Стреляха с гранатомет по сградата на строителна компания в центъра на Киев

Изкарват по 100 лева на ден от бране на билки Липата ни е най-ароматна в света, изкупуват я по 5 лева килото

Проф. Христина Вучева: Делът на лошите кредити у нас намалява

Ще продължат ли уроците по история в тениса?

Пожарът край Харманли е овладян

Проверяват хотела, приел двамата британци, които починаха от легионела

Интензивен трафик по границата с Румъния

Костов се завръща срещу ЦСКА

Движението в тунел „Топли дол“ в посока Варна ще е в една лента днес

КРС: Всяка втора жалба срещу телекомите е основателна

Всяка втора жалба срещу мобилните оператори е основателна. Това обяви Веселин Божков, председател на Комисията за регулиране на съобщенията. Общо 1 643 жалби са подадени в комисията до 1 юли тази година, като 70 % от тях се отнасят до мобилните и фиксираните оператори.

Около 43% от всички касаят покритието на телекомите, а около 60 са за възпрепятстване при преносимост на номерата. След като започнахме да налагаме санкции по 60 000 лв. за абонат, който е възпрепятстван да бъде пренесен, този процес спря. За мен също е изненада, че в последно време имаме такива жалби, обясни Божков.

От КРС отчетоха, че все пак жалбите намаляват с 10 на сто всяка година. Така например, ако 2011 г. и 2012 г. те са били около 5 000, до 2015 г. вече стигат до 2 750. „Жалбите не означават, че операторите са извършили нарушение. Това означава, че ние трябва да извършим проверка и да направим актове за установяване на административно нарушение. Обикновено поне 50-60% от жалбите са основателни и действително има нарушение от страна на оператори”те, обясни той.

И призова потребителите да не плащат за услуга, която не ползват.

Става въпрос за случаите, в които клиенти имат сключен договор за ползване на интернет, телевизия или мобилен телефон, а на мястото, за което е предназначена услугата няма покритие. Вместо да плащат, клиентите на съответния оператор трябва да поискат договора им да бъде анулиран.

От миналата година досега не са регистрирани трансгранични смущавания на радоиостанции било то руски, украински, румънски, турски, които да работят на точните честоти на българските местни или национални радиа, коментира още председателят на КРС.

 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.