САЩ спират временните визи за бременни жени

Намаляват таксата за хазартните игри (обзор) Налогът ще бъде 25% от разликата между залозите и раздадените печалби

Словашкият министър на екологията подаде оставка след пиянски скандал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 24 януари 2020

Банките вдигат такси заради ниските лихви

Мерки за засилване контрола върху вноса на отпадъци обсъди министър Димитров с рециклиращия бизнес

Европейската комисия по конституционни въпроси одобри сделката за Брекзит

Младите плащат с 25% повече за обзаведено жилище Купувачите до 35 години предпочитат нови сгради

Пекин отмени Нова година

Емил Димитров: Спира се принудително изгарянето на отпадъци в ТЕЦ „Бобов дол“

Един убит и 10 ранени при сблъсък на 4 трамвая (обзор) Кръв на релсите в столичния квартал „Дружба”

Три отделни научни екипа разработват ваксина срещу китайския коронавирус

Ураган изплаши Банско преди Световната купа

Хванаха грузинци с „Ролс Ройс” и оръжие Бойко Борисов похвали акцията на МВР

Пожар изпепели 60 декара тръстики до Дуранкулашкото езеро

Либийският танкер BADR се върна в Бургас

Либийският танкер BADR се е върнал на рейд в Бургаското пристанище рано сутринта във вторник. Това е станало след разпореждане на шефа на Морска администрация капитан Живко Петров.

На танкера е било разрешено да отплава за еднократен курс до турското пристанище Тузла, където да му бъде направен ремонт, обясни капитан Петров пред журналисти.

Морският съд обаче не се отправил към Турция, а застанал извън пристанището, в наши териториални води. Затова, с цел да се предотврати евентуално замърсяване, кап. Живко Петров е издал разпореждане, танкерът да се върне в Бургаското пристанище. Разпореждането е било връчено на капитана на кораба от служители на Гранична полиция и в 06 часа сутринта във вторник, BADR e акостирал в Бургас.

Еднократният преход до Турция е бил разрешен, защого Либийският танкер стои у нас вече година и половина. Изтекли са всички негови сертификати и документи за годност и безопасно плаване. В такива случаи, редът е да се подновят, в кораборемонтен завод.

Сега това вероятно ще бъде извършено у нас. Корабът продължава да е под флага на Панама, а собственикът е Булгаргеомин, каза още капитан Петров.

Скандалът с танкера гръмна именно заради промяната на собствеността- препродаването на кораба на родната компания, тъй като либийските власти заявиха, че ще арестуват всеки български кораб в техни води. Нашето дружество пък, което е новият корабособственик твърди, че стария- либийска фирма им дължи около 10 млн долара.

Нека съдът и прокуратурата да кажат чия собственост е корабът, тъй като и двете страни твърдят, че е тяхна, заяви кап. Петров. Той обаче обясни, че регистрационният му сертификат, издаден в Панама на нашия корабособственик, все още не е оттеглен. От прокуратурата в Бургас обясниха, че разследват действията на частния съдебен изпълнител Тотко Колев и ще се прецени дали да бъде обвинен, че е превишил правата си при промяна на собствеността на танкера.

Директорът на Гранична полиция Светлан Кичиков съобщи в Бургас , че е извършена вътрешна проверка и не установено техни служители да са превишили правомощията си, вкарвайки във владение новия корабособственик.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Корумпирани тъпанари. Калинки е много меко за държавните мафиоти. Това е основният електорален потенциал на управляващите!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.