Братя Домусчиеви купиха Нова телевизия

Красимир Каракачанов: Крайно време е българските политици да спрат да правят експерименти с изборното законодателство Не е нито полезно, нито честно изборния закон да се променя преди всеки избори, заяви вицепремиерът

Какво е автобиография? Отговорът на радио „Ереван“

САЩ добиват рекордни количества петрол, свалят руските приходи За пръв път бяха отчетени над 12 млн. барела на ден

Китай вижда огромен потенциал в икономиката на Саудитска Арабия

Северна Корея поиска помощ заради недостиг на храна

Камелия Нейкова: ЦИК не за първи път ще се справя с промени в изборното законодателство, приети в последния момент

„Спейс екс“ изстреля израелския „Берешит“ към Луната (СНИМКИ)

Арестуваха двама души, планирали ислямистко нападение в Германия

Силен вятър, дъжд и застудяване днес

Русия е предоставила лекарства и медицинско оборудване на Венецуела

Шефът на НСИ: В преброяването през 2021 г. няма да има опции като „трети пол“, каквито са и европейските регламенти

Ердоган и Тръмп обсъдиха по телефона Сирия, борбата с тероризма и укрепването на икономическите връзки 

Хиляди почетоха паметта на журналиста Ян Куциак в Словакия

Кола бомба уби 20 човека в Сирия

Либийският танкер BADR се върна в Бургас

Либийският танкер BADR се е върнал на рейд в Бургаското пристанище рано сутринта във вторник. Това е станало след разпореждане на шефа на Морска администрация капитан Живко Петров.

На танкера е било разрешено да отплава за еднократен курс до турското пристанище Тузла, където да му бъде направен ремонт, обясни капитан Петров пред журналисти.

Морският съд обаче не се отправил към Турция, а застанал извън пристанището, в наши териториални води. Затова, с цел да се предотврати евентуално замърсяване, кап. Живко Петров е издал разпореждане, танкерът да се върне в Бургаското пристанище. Разпореждането е било връчено на капитана на кораба от служители на Гранична полиция и в 06 часа сутринта във вторник, BADR e акостирал в Бургас.

Еднократният преход до Турция е бил разрешен, защого Либийският танкер стои у нас вече година и половина. Изтекли са всички негови сертификати и документи за годност и безопасно плаване. В такива случаи, редът е да се подновят, в кораборемонтен завод.

Сега това вероятно ще бъде извършено у нас. Корабът продължава да е под флага на Панама, а собственикът е Булгаргеомин, каза още капитан Петров.

Скандалът с танкера гръмна именно заради промяната на собствеността- препродаването на кораба на родната компания, тъй като либийските власти заявиха, че ще арестуват всеки български кораб в техни води. Нашето дружество пък, което е новият корабособственик твърди, че стария- либийска фирма им дължи около 10 млн долара.

Нека съдът и прокуратурата да кажат чия собственост е корабът, тъй като и двете страни твърдят, че е тяхна, заяви кап. Петров. Той обаче обясни, че регистрационният му сертификат, издаден в Панама на нашия корабособственик, все още не е оттеглен. От прокуратурата в Бургас обясниха, че разследват действията на частния съдебен изпълнител Тотко Колев и ще се прецени дали да бъде обвинен, че е превишил правата си при промяна на собствеността на танкера.

Директорът на Гранична полиция Светлан Кичиков съобщи в Бургас , че е извършена вътрешна проверка и не установено техни служители да са превишили правомощията си, вкарвайки във владение новия корабособственик.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Корумпирани тъпанари. Калинки е много меко за държавните мафиоти. Това е основният електорален потенциал на управляващите!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.