Над 800 жертви на COVID-19 в Турция, заразените са близо 40 000

Великобритания регистрира нов рекорден ръст на смъртните случаи за денонощие

27-годишна родилка стана жертва на COVID-19 в Северна Македония

Трябват антикризисни мерки и за медиите

ЕС насочва 20 млрд. евро към чужди държави за справяне с COVID-19

Бърни Сандърс се отказва от надпреварата за президент на САЩ

Хиляди хора горят с платени почивки Много туроператори могат да бъдат заличени заради прекратени застраховки

Над 60 000 починали от коронавируса в Европа

ЕК одобрява схема за гаранция от 255 млн. евро за малките и средните дружества в България

Захариева: Парите за „такса“ коронавирус ще бъдат върнати на гражданите

Тълпи на пазарите въпреки карантината Търговци и клиенти не ползват маски и ръкавици, показа проверка на “Труд”

Лондон не планира да сваля мерките

ДДС при продажба на недвижим имот

75-годишен мъж дари пенсията си на болницата в Чирпан

Българин отказа да си сложи маска в магазин във Виена и заплаши служители с отвертка, задържаха го

Магазин „CCC” отвори врати в Мол Велико Търново

Полската фирма за производство и търговия с обувки и чанти CCC откри първия си магазин във Велико Търново. Той се намира в Централ Мол. Новата фешън дестинация предлага богат асортимент от модни марки, които могат да се закупят ексклузивно в „CCC”, с асортимент от над 1000 артикула. Това е 13-ият магазин на CCC в България. Предстоят откривания на още обекти в София, Ловеч и Габрово.

В „CCC” – Мол Велико Търново е на разположение новата колекция за пролет /лято 2019, която представя модерни и удобни обувки, сандали, сникърси, маратонки, чанти и аксесоари за дамите, мъжете и децата. Само до 18 април всички артикули са с 20% намаление.

Дългогодишният опит на компанията в производството и търговията осигурява на клиентите високо качество, разумни цени и атрактивен дизайн. „CCC” се гордеят, че внимателно подбират най-добрите материали и изграждат богат асортимент от различни модели и марки.

В рамките на един моден сезон компанията представя близо 3000 модела обувки и чанти, а общият брой регистрирани собствени търговски марки е 67. Голяма част от тях са представени и в България наред с най-популярната – бранда „Lasocki” за изделия от естествена кожа, както и новия бранд „Gino Rossi”. Марката е известна с елегантния дизайн и изключителния комфорт на моделите. Произвежда се в Полша, следвайки стила на най-модерните световни линии.

„Радваме се, че българските клиенти вече се убедиха в качеството и разнообразието, които предлагаме. Ценовата стратегия на фирмата е в това да предлага висококачествен продукт на достъпни цени. Планираме да се развиваме и да растем в страната, така че все повече хора да имат достъп до това”, коментира Венцислав Огнянов, Генерален директор на „CCC” за България и Сърбия.

„CCC” е пазарният лидер в търговията на дребно с обувки и един от най-големите производители в Полша. Той работи на принципа на мулти-бранд концепцията -различни марки под един покрив. Най-популярният бранд в „CCC” е „Lasocki”. Първоначално създаден само за дамите, а в момента има за всеки: мъжките линии „Lasocki Fashion For Men” и „Lasocki Casual” и детските колекции „Lasocki Kids” и „Lasocki Young”.

В допълнение към собствените марки като „Jenny Fairy”, „Clara Barson”, „Nylon Red”,” Cesare Cave”, „Vapiano”, „CCC” предлага и лицензирани колекции от обувки, като „Disney”. В допълнение към широката гама от обувки магазините на „CCC” предлагат също модни чанти и аксесоари.

„CCC” въвежда най-новите тенденции в света на модата на полския пазар, като в същото време предлага достъпни цени. Компанията е фокусирана към обслужването и работи за това предлаганата продуктова гама и качеството на услугата да отговарят на най-високите очаквания на клиентите. „CCC” разполага с близо 700 филиала в 15 държави, продава над 25 милиона чифта обувки годишно, изработени в собствената им фабрика в Полша.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.