Пентагонът планира изпращане на хиляди войници в Близкия изток

Как се подготвят в затвора за министър?

Пикът на активност на кърлежите е до средата на юни

Спират камионите над 12 т по магистралите в пиковите дни и часове около 24 май

Ютюб се срина тази нощ

Експерт: Технологичната война е заради изграждането на 5G мрежата

Юнкер заяви, че губи търпение заради постоянните отлагания на срока за Брекзит

Започва делото срещу Румен Овчаров

Д-р Йова Танчева: Всеки трети страда от чувствителни зъби Избелващите процедури могат да провокират проблема при 80% от хората

„Таймс“: Тереза Мей обявява оставката си на 24 май

Дъжд и гръмотевици в днешния следобед

Вариант 1 изтеглиха на матурата по избор

Европейските избори започват от днес

На 23 май 2019 да почерпят

Македонска фирма плаща за брандиране на лични автомобили в България Платформа свързва рекламодатели и собственици на коли

От лятото в България започва да работи македонски стартъп, който позволява на шофьорите, докато карат колите си, да рекламират фирми и от това да печелят пари, съобщи на пресконференция изпълнителният директор и създател на проекта Петър Христов, цитиран от БТА.

PowerAD е онлайн платформа, която среща взаимните интереси на рекламодатели и собственици на автомобили. Използваните мобилни приложения позволяват да се създаде огромна мрежа за разпространение на реклами чрез брандиране на автомобили. Собствениците на колите печелят от движещата се с техния автомобил реклама, а рекламодателите и рекламните агенции получават в реално време данни за рекламните си продукти.

В София вече има 600 шофьори, които чакат проектът да започне работа и у нас. Предстои той да заработи и в няколко други балкански държави. Стартъпът вече е активен в редица европейски държави, Азия и Африка, а шофьорите участващи в онлайн палтформата са над 55 хиляди. Тя е насочена към редовия водач на автомобил, а заплащането му зависи от бюджета, който съответната фирма е отделила за реклама и километрите, които трябва да измине.

Водачът се регистрира в мобилно приложение, кандидатства за рекламна кампания, а фирмата го одобрява. Брандирането на автомобила няма да е за сметка на шофьора. От условията на рекламната кампания ще зависи в кои райони на съответния град ще трябва да обикаля водачът и коя част на колата му ще бъде брандирана.

Обикновено рекламодателите плащали минимално по 20 евроцента на километър. Водачът ще бъде следен дали спазва условията на кампанията чрез джипиес-а в телефона си. Ако автомобилът е електрически, на шофьора ще му бъде плащано двойно. Компанията има стремеж да се използват възможно повече екоавтомобили.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.