Иззеха над 15 кг канабис от две наркооранжерии в Благоевградско

Версия №1 за изпълкома – статуквото се запазва

Започна официалното посещение на Екатерина Захариева в Хърватия

Мъж загина при катастрофа на пътя за Сапарева баня

САЩ опитват двоен натиск над Турция

Пенс заяви, че Турция ще прекрати военната си операция само когато кюрдите в Сирия се оттеглят

Борисов към Стефан Данаилов: С теб съм

Лидерите на страните от ЕС одобриха сделката за Брекзит

Бурак Йозчивит вечеря с кувейтски богаташи

Червената Мая вече лъже, без да мисли Кюстендилката твърди, че няма билбордове, наела е 10 и ще ги удвоявала другата седмица

Гаф на президента с венеца за летците (СНИМКИ) На лентата, поднесена от Румен Радев, пише 170 вместо 107 години от създаването на ВВС

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 18 октомври 2019

Председателят на ЕП призова за по-строги санкции на ЕС срещу Турция заради военната й операция в Сирия

Американски дипломати заловени край руски военен полигон Объркали два града, Москва предложи да им купи карта

Тръгнаха първите камиони с бюлетини за 5 области в страната

„Макларън“ се отказва от „Хонда“, иска „Мерцедес“

„Макларън“ разполага с един от най-добрите пилоти в света, но откакто Фернандо Алонсо се е завърнал в Уокинг, се влачи в края на колоната. Испанецът трябваше да е лицето на възродената легенда „Макларън-Хонда“, но скоро след началото на сътрудничеството между британския тим и японския автомобилостроител стана ясно, че първите места са мираж. Две години по-късно Алонсо започва поредния сезон без надежда и не крие, че обмисля да напусне тима след края на кампанията. Нандо е един от най-добре платените във Формула 1, а парите за заплатата му идват от щедрия спонсорски договор с „Хонда“. Това обаче не задоволява пилота.
„За да е щастлив, трябва да има кола, с която да може да печели състезания – наясно е шефът на тима Ерик Булие. – Вече говорихме с него за това. Смятам, че той е най-добрият пилот, и ние ще се опитаме да му осигурим подобаващ болид, но засега не искам да разкривам прекалено много.“
Според Би Би Си „Макларън“ се готви да прекрати договора с „Хонда“ въпреки много изгодната финансова страна – тимът получава по 100 млн. долара годишно от компанията. Още на предсезонните тестове стана ясно, че и този сезон тимът ще има проблеми с двигателите и скоростните кутии. С тях колата пак ще е бавна и склонна към повреди. По време на тестовете Булие твърдеше, че раздяла с японците изобщо не е на дневен ред, но веднага след това от „Макларън“ се провели разговор с „Мерцедес“. Германската компания беше доставчик на тима в продължение на 15 години до 2009 г., когато реши да влезе в спорта със заводски тим. Легендата от онази епоха Мика Хакинен беше назначен за посланик на „Макларън“, което може би означава, че в слуховете има голяма доза истина.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.