Георги Вълев от „Килърите“: Властта и бизнесът убиха Петър Христов

Дете е със счупен крак в болница, след като е блъснато на пешеходна пътека във Варна

Премиерът Бойко Борисов обсъди темата за единния цифров пазар с министър-председателя на Люксембург Ксавие Бетел

Удължиха извънредното положение в Турция с още три месеца

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в петък, 19 януари 2018

Отвод на съдията по делото Мартин Петров – „УниКредит Булбанк” Бивша служителка на трезора обявена за национално издирване

Цветан Цветанов проведе серия от работни срещи в Лондон

Германия задмина САЩ като световен лидер Рекордно ниско доверие към Съединените щати, изпреварва ги и Китай

Екатерина Захариева: Договорът за добросъседство с Македония няма да остане само на хартия

Турция търси руска подкрепа за щурм в Сирия САЩ отричат за новата “сирийска армия”

500 милиона лева търсят общините за туризъм Най-скъпият проект в картата на ресорното министерство е на община Челопеч за Моторспорт парк на стойност 120 млн. евро

Влак блъсна изоставена каруца в Казанлък, спряно е жп движението между София и Бургас 

Румен Порожанов: България притежава значителен потенциал за производство на качествена продукция

Божидар Данев, председател на АОБР, пред “Труд”: Зелените блокират инвестиции и работни места Когато икономиката не се развива, няма работа и увеличение на доходите

Кремъл: Новият закон за суверенитета на Киев се равнява на подготовка за война

„Макларън“ се отказва от „Хонда“, иска „Мерцедес“

„Макларън“ разполага с един от най-добрите пилоти в света, но откакто Фернандо Алонсо се е завърнал в Уокинг, се влачи в края на колоната. Испанецът трябваше да е лицето на възродената легенда „Макларън-Хонда“, но скоро след началото на сътрудничеството между британския тим и японския автомобилостроител стана ясно, че първите места са мираж. Две години по-късно Алонсо започва поредния сезон без надежда и не крие, че обмисля да напусне тима след края на кампанията. Нандо е един от най-добре платените във Формула 1, а парите за заплатата му идват от щедрия спонсорски договор с „Хонда“. Това обаче не задоволява пилота.
„За да е щастлив, трябва да има кола, с която да може да печели състезания – наясно е шефът на тима Ерик Булие. – Вече говорихме с него за това. Смятам, че той е най-добрият пилот, и ние ще се опитаме да му осигурим подобаващ болид, но засега не искам да разкривам прекалено много.“
Според Би Би Си „Макларън“ се готви да прекрати договора с „Хонда“ въпреки много изгодната финансова страна – тимът получава по 100 млн. долара годишно от компанията. Още на предсезонните тестове стана ясно, че и този сезон тимът ще има проблеми с двигателите и скоростните кутии. С тях колата пак ще е бавна и склонна към повреди. По време на тестовете Булие твърдеше, че раздяла с японците изобщо не е на дневен ред, но веднага след това от „Макларън“ се провели разговор с „Мерцедес“. Германската компания беше доставчик на тима в продължение на 15 години до 2009 г., когато реши да влезе в спорта със заводски тим. Легендата от онази епоха Мика Хакинен беше назначен за посланик на „Макларън“, което може би означава, че в слуховете има голяма доза истина.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.