Масови несъответствия между лъскавите оферти и реалността в хотелите по морето

Болшинството оплаквания са за лоша хигиена и некачествена храна

Несъответствие между "лъскавите" стаи в онлайн офертите и реалните условия в хотелите - това е най-честото нарушение, което открива Комисията за защита на потребителите при проверките си по Черноморието, информира БНТ. Инспекторите в Бургаска област определят куриозните сигнали като "такса нищо" за престой без консумация по-скоро като спорадични случаи, докато множеството от оплакванията на летовниците и тази година са за лоша хигиена в заведенията и некачествена храна.

Инспектори от вътрешността на страната и тази година са командировани по Южното ни Черноморие, за да има проверки и на повече места, и по повече пъти. Въпреки вниманието, които привлякоха такси като "празен стол"и "желание на клиента", работата на проверяващите в Бургаско не ги среща често с такива случаи.

"Като че ли жалбите и сигналите най-общо казано срещу места за настаняване - семейни хотели, самостоятелни стаи, са повече от тези, които касаят заведения за хранене и развлечение. Има разминаване между очакванията и в действителност при настаняване на определени туристи. Но не са чак толкова много жалбите и сигналите в сравнение с минали години, горе-долу бройката се запазва", каза Николай Стойков, регионален директор на КЗП-Бургас.

От около 2 500 проверки от началото на тази година, Комисията за защита на потребителите досега е съставила близо 160 акта за нарушения. Повечето сигнали постъпват от летовници, които сами организират почивката си.

Коментари

Задължително поле