На 25 април 2019 да почерпят

Арестуваха бащата на изоставеното бебе в Пловдив

Министър Желязков: На 9 май ще бъдат отворени офертите за концесия на летище София

Вучич: След 10 дни отваряме магистралата Белград-Скопие

Дъжд с пясък от Сахара валя у нас

Ким търси от Москва мир в Корея Лидерът на КНДР на първа визита в Русия (ИНФОГРАФИКА)

Лекарският съюз иска отпадане на лимитите за легла по клиники в Педиатрията

Съветът за сигурност на ООН може да обсъди раздаването на руски паспорти в Донбас

Косово постави под домашен арест 26 свои гражданки, репатрирани от Сирия

Тръмп: Търговските преговори с Китай вървят много добре

Разкриват паркинг с 500 места до Рилския манастир за Великден

Полицията влиза в 746 „къщи за гости” (обзор) Главният прокурор Сотир Цацаров разпореди мащабна проверка на имоти и превозни средства, плащани от ЕС

Благодатният огън във Варна ще дойде от Румъния

Облагане при наемане на чужденци и ДДС при ремонт

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 25 април 2019

Масови несъответствия между лъскавите оферти и реалността в хотелите по морето Болшинството оплаквания са за лоша хигиена и некачествена храна

Несъответствие между „лъскавите“ стаи в онлайн офертите и реалните условия в хотелите – това е най-честото нарушение, което открива Комисията за защита на потребителите при проверките си по Черноморието, информира БНТ. Инспекторите в Бургаска област определят куриозните сигнали като „такса нищо“ за престой без консумация по-скоро като спорадични случаи, докато множеството от оплакванията на летовниците и тази година са за лоша хигиена в заведенията и некачествена храна.

Инспектори от вътрешността на страната и тази година са командировани по Южното ни Черноморие, за да има проверки и на повече места, и по повече пъти. Въпреки вниманието, които привлякоха такси като „празен стол“и „желание на клиента“, работата на проверяващите в Бургаско не ги среща често с такива случаи.

„Като че ли жалбите и сигналите най-общо казано срещу места за настаняване – семейни хотели, самостоятелни стаи, са повече от тези, които касаят заведения за хранене и развлечение. Има разминаване между очакванията и в действителност при настаняване на определени туристи. Но не са чак толкова много жалбите и сигналите в сравнение с минали години, горе-долу бройката се запазва“, каза Николай Стойков, регионален директор на КЗП-Бургас.

От около 2 500 проверки от началото на тази година, Комисията за защита на потребителите досега е съставила близо 160 акта за нарушения. Повечето сигнали постъпват от летовници, които сами организират почивката си.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.