Майк Пенс ще посети Колумбия в подкрепа на Хуан Гуайдо

Външният дълг на Гърция възлиза на 30 000 евро на глава от населението

Лондон предлага алтернатива за Брекзит Не е ясно дали Брюксел ще се съгласи

Утре отварят офертите за изграждането на 19 км от пътя Мездра–Ботевград

Молдовски опозиционни лидери твърдят, че са били тровени Обвиняват властта, че иска смъртта им

Жълт код за силен вятър в цялата източна половина на страната утре

Папа Франциск поиска конкретни мерки в борбата срещу педофилията в църквата

София има нужда от два пъти повече нови жилища Нарастването на заплатите прави покупката на дом по-лесна

Калоян Паргов: Две години чакам анализ на причините за липсата на шофьори в градския транспорт

Банков скандал тресе Скандинавия След Дания и Швеция е замесена

Административният съд прекрати делата по жалби на роми от Войводиново

Бойко Борисов: Няма да позволим на БСП отново да фалират банки и ние да им ги оправяме През юли България ще влезе в чакалнята на Еврозоната, заяви премиерът

Белгия си търси дълговете от Кадафи Брюксел предлагал на Триполи съмнителна схема

Български производител вдига завод за над 40 милиона лева във Враца

Министърът на туризма награждава победителите от конкурса за детска рисунка „Моята ЕДЕН дестинация в България“

Министър Ангелкова: Успешнотото протичане на всеки един туристически сезон е комплексна задача

„Гарантирането на успешното протичане на всеки един туристически сезон е комплексна задача с хоризонтален характер, която не би могла да бъде изпълнена без интегрираните усилия и ангажираност на държавата. С цел максимално ниво на координация и стриктно изпълнение на законово вменените правомощия на всяка ангажирана страна в периода на предсезонна подготовка Министерство на туризма проведе редица срещи, координационни с контролните органи и туристическия бизнес, общинските власти, областните управи, заинтересовани страни за обсъждане готовността на сезона на територията на националните зимни курорти“, това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в отговор на въпрос на депутата от БСП Дора Янкова за дейността на националните зимни курорти през тази зима.

Полагаме огромни усилия за оптимално пазарно позициониране на България в туризма, подчерта Ангелкова.

Министърът уточни, че за 2018 г. са стартирани и ще продължат през 2019 г. интегрирани комуникационни кампании на 16 целеви и перспекитвни пазари. Тя уточни, че става въпрос за страни, сред които Германия, Великобритания, Франция, Гръция, Македония, Сърбия, Румъния, Турция, Русия, Беларус. „Те ще достигнат близо 50 млн. души чрез дигитални канали и близо 80 млн. души чрез външна реклама, и над 5 млн. души чрез печатна реклама. Те са насочени към всичките ни национални курорти, както зимни, така и летни“, допълни министърът.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.