Слънчево време и температури до 10 градуса днес

Ново ръководство на Българския П.Е.Н.-център

Масова стрелба в Илинойс, петима са убити Нападателят е застрелян

Иван Василев: Държавата не е дала две топки на „Локомотив“ (София)

На 16 февруари 2019 да почерпят

Нишан Джингозян: Голяма част българите във Великобритания няма да получат статут

ЕС с пакет от мерки в помощ на сделката за Брекзит на Тереза Мей

Брекзит е с все по-неясна съдба “Голдман Сакс” дава прогнози 50/50 за успех на премиера

НАСА обяви марсоход за мъртъв Последният му контакт със Земята бе през юни м.г.

Медведев пристига у нас на 4 март

Андрей Ковачев: Пакетът „Мобилност“ остава за следващия Европейски парламент

Тодор Чобанов: Няма недостиг на места в детските градини, проблемът е в яслените групи

Митьо Очите кацна на летище София

Мадуро преговаря тайно с Белия дом Надява се скоро да се срещне лично с Тръмп

Авторите на разследването за руския агент „Федотов”: Българските тайни служби са инфилтрирани от руското разузнаване

Министър Николай Нанков: До 3 години и половина ще стигаме до Велико Търново по магистрала

През следващите години основно Северна България е приоритет, тя е във фокуса ни този мандат, като довършваме и АМ „Струма“ в Южна България. Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков по БТВ.

Министър Нанков посочи, че ремонтът от Ябланица до Тетевен върви с перфектни темпове. „В рамките на следващите месеци стартираме още 137 км като обществени поръчки – т.е. избор на изпълнител на нови трасета и етапи по протежението София – Велико Търново. До 3 години и половина е абсолютно реалистично да стигаме до Велико Търново по автомагистрала. А до 2024 очакваме цялата автомагистрала „Хемус“ да е готова“, посочи регионалният министър.

„За разклона от Ловеч до Плевен имаме готовност още в края на този месец да стартираме с обществена поръчка. Инженеринга е по-тежката процедура за 75-те километра от разклона Ловеч – Плевен до Велико Търново, затова този участък ще се забави с около шест месеца“, обясни още той.

Нанков посочи, че за пътя Русе – Велико Търново е насочено заседание на Върховния административен съд за 21 септември. „Говорим за жалби по екологичното законодателство, дори понякога и с политизиране на процеса. Понякога опозицията често се опитва да бламира, да спира процеса и да каже: „ето, те не изпълняват ангажименти относно сроковете“. Но ако на 21 септември решението на съда е в полза на АПИ, стартираме процедурите и за автомагистрала Русе – Велико Търново, като очакваме строителството да свърши 2022 – 2023, в зависимост от скоростта на избор на строителя на трасето. Проблемът не е в строителството, вече се строи качествено и бързо, проблемът е докато се стигне до него“, каза още той.

„Имаме недостиг на финансов ресурс за маркировка, за почистване на храсти, за поставяне на мантинели и затова толкова важна е тол системата – повече ресурс, под-обра поддръжка и повече магистрали“, обясни регионалният министър.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.