Гърция призова ООН да осъди спорна сделка между Турция и Либия

Бургазлии с 250 подаръка за сирачета

Расте броят на болните от морбили в Пазарджишко

Бони с куп изненади за 17-ия рожден ден на дъщеря й (СНИМКИ и ВИДЕО)

Проверяват 25 сигнала за взривни устройства на метростанции в Москва

Енергийни експерти от САЩ пред Борисов: Във Вашингтон още говорят за срещата Ви с президента Тръмп

Инвеститори се насочват към „Лозенската яка”

Трима ранени в тежка катастрофа

Деца намериха 100 лв. и ги върнаха

Срути се част от стълбище в училище в Кърджали, евакуираха всички ученици Инцидентът е станал по време на концерт във фоайето

ДАМТН: Все още се предлагат потенциално опасни пиротехнически изделия на пазара

Може ли да ми забранят да ползвам неплатен отпуск?

Скандал с Нобела за литература заради лауреат – фен на Милошевич

Заподозреният за нападението в чешка болница се самоуби

Откриха ново огнище на африканска чума по свинете около добричко село

Министър Николай Нанков: До 3 години и половина ще стигаме до Велико Търново по магистрала

През следващите години основно Северна България е приоритет, тя е във фокуса ни този мандат, като довършваме и АМ „Струма“ в Южна България. Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков по БТВ.

Министър Нанков посочи, че ремонтът от Ябланица до Тетевен върви с перфектни темпове. „В рамките на следващите месеци стартираме още 137 км като обществени поръчки – т.е. избор на изпълнител на нови трасета и етапи по протежението София – Велико Търново. До 3 години и половина е абсолютно реалистично да стигаме до Велико Търново по автомагистрала. А до 2024 очакваме цялата автомагистрала „Хемус“ да е готова“, посочи регионалният министър.

„За разклона от Ловеч до Плевен имаме готовност още в края на този месец да стартираме с обществена поръчка. Инженеринга е по-тежката процедура за 75-те километра от разклона Ловеч – Плевен до Велико Търново, затова този участък ще се забави с около шест месеца“, обясни още той.

Нанков посочи, че за пътя Русе – Велико Търново е насочено заседание на Върховния административен съд за 21 септември. „Говорим за жалби по екологичното законодателство, дори понякога и с политизиране на процеса. Понякога опозицията често се опитва да бламира, да спира процеса и да каже: „ето, те не изпълняват ангажименти относно сроковете“. Но ако на 21 септември решението на съда е в полза на АПИ, стартираме процедурите и за автомагистрала Русе – Велико Търново, като очакваме строителството да свърши 2022 – 2023, в зависимост от скоростта на избор на строителя на трасето. Проблемът не е в строителството, вече се строи качествено и бързо, проблемът е докато се стигне до него“, каза още той.

„Имаме недостиг на финансов ресурс за маркировка, за почистване на храсти, за поставяне на мантинели и затова толкова важна е тол системата – повече ресурс, под-обра поддръжка и повече магистрали“, обясни регионалният министър.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.