Раците с впечатляващи делови предложения, Везните да не вкарват свои пари в инвестиции – Дневният хороскоп на Алена

На 10 април 2020 да почерпят

Пролет пукна, ние още не… Всички слухове за край на нацията са силно преувеличени

881 жертви на коронавируса във Великобритания за денонощие

Роб Лоу: Супергероите са в спасителните служби Звездата играе главна роля в „911: Тексас”

Страните от ОПЕК + са се договорили да намалят производството на петрол с 23%

Проф. Радка Аргирова, председател на българското дружество по вирусология, пред “Труд”: Без дисциплина ще станем Ломбардия след празниците

Орбан удължи извънредното положение в Унгария за неопределено време

Прототип на българска ваксина срещу COVID-19 може да бъде готов до 1 година

Доц. д-р Атанас Мангъров пред “Труд”: За лечението на COVID-19 няма доказателства

СЗО ще поиска 1 млрд. долара за борба с коронавируса

90% от сиренето – от българско мляко Свинско и зеленчуци задължително от местни ферми

Дават евтини кредити на туроператорите Със средствата ще се връщат пари за предплатени ваканции

Живко Тодоров оглавява ББР (обзор) БНБ одобри назначението на 2 април

Боян Магдалинчев: Никой не се е възползвал от уязвимостта на системата за разпределяне на дела

Модата завладя маските за лице Модни гиганти като Louis Vuitton, Burberry и Gucci с дизайнерски варианти на предпазния аксесоар

Брандовете вкарват творчество в предпазния аксесоар.

Yves Saint Laurent и Balenciaga даряват на френските медици

По време на пандемията от Covid 19 всички скъпи и лъскави аксесоари останаха на заден план, за да се роди новият, неочакван доскоро тренд – дизайнерска маска.

Коронавирусът бързо оставя отпечатък върху модната индустрия и много от световните марки средоточиха ресурс и фантазия върху производството на предпазните аксесоари. Знаменитости и богаташи, дори политици, вече се хвалят с маски на Louis Vuitton, Chanel, Burberry, The blonds и други.

И ако сме свикнали маските да бъдат по-скоро непретенциозна санитарна принадлежност, днес сред тях вече има истински произведения на изкуството, чиито цени достигат до няколко хиляди евро.

Френските модни къщи Yves Saint Laurent и Balenciaga, както и италианската Gucci, вчера обявиха, че също започват производство на маски, които не достигат в световен мащаб.

От групата Kering, която е собственик на YSL и Balenciaga съобщиха, че ще предоставят на френските здравни власти 3 милиона хирургически маски, с които са се снабдили в Китай.

От Gucci пък се ангажираха да произведат 1,1 милиона хирургически маски и 55 хиляди предпазни костюма за медиците в Италия.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.