Кметове договориха методика за финансиране на общинските болници

Бабинден бе отбелязан на площада в Несебър

Антон Недялков: Бях пред край на кариерата

Дейвид Джеймс ексклузивно пред „Труд“: Берба е елегантен и нестандартен

Пиян шофьор на руски тир ударил полицай с щанга по главата След като си купил още алкохол за из път, криволичил и се удрял в мантинелите

ВМРО: Гърци, не сте съвсем прави за Македония!

БСП внася сигнали в прокуратурата срещу кметове от ГЕРБ и Цветан Цветанов Управляващите отрекоха с документ, че всички препоръки на ДАНС за митниците са били изпълнени

Подслониха във фургон бездомник след опит да се самоубие Митко Каковски вече има покрив след 15 години под открито небе

Башар Асад заяви, че операцията на Турция в град Африн е подкрепа за екстремистки групировки

Проектират космически Ноев ковчег и летище за ракети Варненски ученици и студенти представят идеи в два конкурса на НАСА

Катастрофа с ТИР блокира движението по пътя между Враца и Оряхово

Карнавално шествие за Бабинден в Брестник

Втори протест срещу поскъпването на водата Добричлии правят интерактивна карта на дупките от ВиК-аварии

Арх. Здравко Здравков: Законът за София ще даде ясни регламенти по отношение на застрояването Най-високите сгради ще са в източния и западния край на града, каза главният архитект на София

БНТ не е на ръководството, нито на водещите. Още по-малко на една партия

МОСВ чака доклад за АМ „Струма“

Снимка МОСВ

„Експертите от МОСВ очакват доклада за Оценката за въздействието на околната среда (ОВОС) за лот 3.2 на магистрала „Струма“. Документът ще съдържа и различните варианти за трасето и ще бъде оценен в рамките на 30 дни след внасянето му в екоминистерството“, съобщи ресорният министър Ирина Костова.

Костова коментира темата за трасето Крупник – Кресна по време на представянето на екипа си.  Отсечката е единствената, за която все още няма проект.

Проблемът е на дневен ред от години, след като нито едно правителство не успя да се разбере с представителите на няколко екологични организации, които искат изваждане на движението от пролома.

През миналата година се стигна до консенсус за така наречения източен вариант, който предвижда едната посока на движение – от Кресна към Симитли, да минава по настоящия път, който ще бъде ремонтиран. Другото платно – от Симитли към Кресна, ще бъде през Кресненското плато.

Предишното ръководство на МОСВ реши да се обсъждат и другите три варианта – движение на две нива през пролома, изцяло изкарване на трафика и строеж на 15,4-километров тунел.

Костова не даде повече подробности, тъй като докладът все още не й е предаден.

Тя представи хората, които ще й помагат във ведомството – нейни заместници ще са досегашната шефка на ПУДООС Ренета Колева и Красимир Живков от екипа на предишната министърка Ивелина Василева.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.