Спас Гърневски: Няма да има предсрочни избори, ГЕРБ ще управлява още два мандата Разполагаме с информация, че БСП участва в организацията на протестите, каза депутатът от мнозинството

Държавата готви нови мерки за безопасност на асансьорите

Сайтът на парламента е недостъпен

Гърците отбелязаха 45-тата годишнина от бунта срещу хунтата

Волен Сидеров: Каракачанов също да подаде оставка, да започнем на чисто И двамата с Валери Симеонов изгубиха връзката с реалността, заяви лидерът на "Атака"

Жена се взриви край контролен пункт на полицията в Грозни

Дуейн Джонсън – Скалата изненада посетителите на фитнес зала

Легенда за пиратско съкровище в пещера подлудява иманяри Отварят остров Свети Иван за туристи

Финландия пита Русия дали заглушава GPS навигацията в Арктическия регион

Откриха уникално изображение на Иисус Христос в пустинята Негев

Старозагорско село отбеляза за 12-и път Празника на райската ябълка

Фермери премериха сили в картинг турнир (СНИМКИ)

Правителствената армия превзе последния бастион„Ислямска държава“ в южна Сирия

Руснак може да поеме ръководството на Интерпол

Политическият психолог Антоанета Христова: Зад всеки протест има сценарий

МОСВ чака доклад за АМ „Струма“

Снимка МОСВ

„Експертите от МОСВ очакват доклада за Оценката за въздействието на околната среда (ОВОС) за лот 3.2 на магистрала „Струма“. Документът ще съдържа и различните варианти за трасето и ще бъде оценен в рамките на 30 дни след внасянето му в екоминистерството“, съобщи ресорният министър Ирина Костова.

Костова коментира темата за трасето Крупник – Кресна по време на представянето на екипа си.  Отсечката е единствената, за която все още няма проект.

Проблемът е на дневен ред от години, след като нито едно правителство не успя да се разбере с представителите на няколко екологични организации, които искат изваждане на движението от пролома.

През миналата година се стигна до консенсус за така наречения източен вариант, който предвижда едната посока на движение – от Кресна към Симитли, да минава по настоящия път, който ще бъде ремонтиран. Другото платно – от Симитли към Кресна, ще бъде през Кресненското плато.

Предишното ръководство на МОСВ реши да се обсъждат и другите три варианта – движение на две нива през пролома, изцяло изкарване на трафика и строеж на 15,4-километров тунел.

Костова не даде повече подробности, тъй като докладът все още не й е предаден.

Тя представи хората, които ще й помагат във ведомството – нейни заместници ще са досегашната шефка на ПУДООС Ренета Колева и Красимир Живков от екипа на предишната министърка Ивелина Василева.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.