На 22 май 2018 да почерпят

Президентът Радев поздрави културни дейци и представители на българската общност в Москва по повод 24 май

Лондон си затваря очите за мръсни пари Депутати зоват Мей за мерки срещу активи на Кремъл на Острова

Хасан Рохани: САЩ не могат да решават за Иран

Главният архитект на София Здравко Здравков пред “Труд”: Волята на съда е да наруша закона НАГ не позволява да се строи небостъргач върху градинка в “Стрелбище”

Лавров: Наесен се очаква да започнат преговори за създаване на зона за свободна търговия между Евразийския икономически съюз и Индия

Любо Пенев отпадна за пост в ЦСКА

Сръбският премиер заяви, че целта на страната й е да се присъедини към ЕС въпреки призивите на министъра на отбраната за промяна на политиката

Италианската популистка коалиция предлага юриста Джузепе Конте за премиер

Лесбийка президент на САЩ? Засега само на кино Политическа комедия на “Нетфликс” вкарва Дженифър Анистън и гей секса в Белия дом

Премиерът Зоран Заев не се отказва от името “Илинденска Македония”

Вижте акцентите от броя на “Труд” във вторник, 22 май 2018

Словенската полиция е намерила трима нелегални мигранти, скрити в български камион

Джина Хаспъл положи клетва като директор на ЦРУ

Възрастни съпрузи починаха в един и същи ден след 61-годишен брак

МОСВ чака доклад за АМ „Струма“

Снимка МОСВ

„Експертите от МОСВ очакват доклада за Оценката за въздействието на околната среда (ОВОС) за лот 3.2 на магистрала „Струма“. Документът ще съдържа и различните варианти за трасето и ще бъде оценен в рамките на 30 дни след внасянето му в екоминистерството“, съобщи ресорният министър Ирина Костова.

Костова коментира темата за трасето Крупник – Кресна по време на представянето на екипа си.  Отсечката е единствената, за която все още няма проект.

Проблемът е на дневен ред от години, след като нито едно правителство не успя да се разбере с представителите на няколко екологични организации, които искат изваждане на движението от пролома.

През миналата година се стигна до консенсус за така наречения източен вариант, който предвижда едната посока на движение – от Кресна към Симитли, да минава по настоящия път, който ще бъде ремонтиран. Другото платно – от Симитли към Кресна, ще бъде през Кресненското плато.

Предишното ръководство на МОСВ реши да се обсъждат и другите три варианта – движение на две нива през пролома, изцяло изкарване на трафика и строеж на 15,4-километров тунел.

Костова не даде повече подробности, тъй като докладът все още не й е предаден.

Тя представи хората, които ще й помагат във ведомството – нейни заместници ще са досегашната шефка на ПУДООС Ренета Колева и Красимир Живков от екипа на предишната министърка Ивелина Василева.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.