Петър Захариев: Въвеждането на тол такси за автобусите може да оскъпи билетите за междуградски превози

Шофьор на ТИР е загинал на място при катастрофа

Обвиняемият за убийството в „Банишора” се разплака в съда

Цветан Цветанов участва в първата у нас градска молитвена закуска в Пловдив

Георги Първанов: Неоходима ни е нова енергийна стратегия

Румяна Арнаудова: Шест лица са с обвинения след вчерашната операция на Спецпрокуратурата

Меркел е решена да се бори докрай за Брекзит със споразумение

Полицаи задържаха участник в телефонна измама в Пазарджик

Брекзит може да доведе повече британски туристи у нас

Вицепрезидентът Йотова: Сега е моментът за анекс към споразумението с Македония

Политолог: Управляващите в Полша са виновни за атмосферата, довела до убийството на кмета на Гданск

Съветник на Белия дом отхвърли информациите за пробив в търговските преговори с Китай

Министър Петя Аврамова: Изграждането на магистрала „Хемус“ е необратим процес

Две катастрофи с луксозни автомобили на столичния бул. „България“

Снимка на яйце детронира Кайли Дженър в инстаграм

МОСВ чака доклад за АМ „Струма“

Снимка МОСВ

„Експертите от МОСВ очакват доклада за Оценката за въздействието на околната среда (ОВОС) за лот 3.2 на магистрала „Струма“. Документът ще съдържа и различните варианти за трасето и ще бъде оценен в рамките на 30 дни след внасянето му в екоминистерството“, съобщи ресорният министър Ирина Костова.

Костова коментира темата за трасето Крупник – Кресна по време на представянето на екипа си.  Отсечката е единствената, за която все още няма проект.

Проблемът е на дневен ред от години, след като нито едно правителство не успя да се разбере с представителите на няколко екологични организации, които искат изваждане на движението от пролома.

През миналата година се стигна до консенсус за така наречения източен вариант, който предвижда едната посока на движение – от Кресна към Симитли, да минава по настоящия път, който ще бъде ремонтиран. Другото платно – от Симитли към Кресна, ще бъде през Кресненското плато.

Предишното ръководство на МОСВ реши да се обсъждат и другите три варианта – движение на две нива през пролома, изцяло изкарване на трафика и строеж на 15,4-километров тунел.

Костова не даде повече подробности, тъй като докладът все още не й е предаден.

Тя представи хората, които ще й помагат във ведомството – нейни заместници ще са досегашната шефка на ПУДООС Ренета Колева и Красимир Живков от екипа на предишната министърка Ивелина Василева.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.