На 16 юли 2018 да почерпят

Шампионът прибра 38 млн. долара

Доналд Тръмп пристигна в Хелзинки

Кооперация се запали в Шумен

Земетресение с магнитуд 5 по Рихтер в Япония Няма опасност от цунами

Очаква ни най-голямото лунно затъмнение за този век

Чумата донесли бежанци от Турция В страната вече са умъртвени близо 4000 овце и кози

Протест на жители на пернишки квартал блокира пътя Перник-Радомир-Кюстендил

Ново огнище на птичи грип в добричкото село Миладиновци

Карловка осъди „Свидетели на Йехова“ Сгрешена кметска заповед бави събарянето на незаконна постройка на сектата

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 16 юли 2018

Бежанските центрове в страната трябва да бъдат закрити, защото в тях няма много хора, а издръжката им е голяма, смята Джамбазки

20 години по-късно: Франция отново е световен шампион!

Никос Кодзиас: Споразумението за името Северна Македония ще получи зелена светлина от гръцкия парламент

Губим 30 години заради обжалвания 80% от поръчките се оспорват и затова изпълнението на обектите закъснява

МОСВ чака доклад за АМ „Струма“

Снимка МОСВ

„Експертите от МОСВ очакват доклада за Оценката за въздействието на околната среда (ОВОС) за лот 3.2 на магистрала „Струма“. Документът ще съдържа и различните варианти за трасето и ще бъде оценен в рамките на 30 дни след внасянето му в екоминистерството“, съобщи ресорният министър Ирина Костова.

Костова коментира темата за трасето Крупник – Кресна по време на представянето на екипа си.  Отсечката е единствената, за която все още няма проект.

Проблемът е на дневен ред от години, след като нито едно правителство не успя да се разбере с представителите на няколко екологични организации, които искат изваждане на движението от пролома.

През миналата година се стигна до консенсус за така наречения източен вариант, който предвижда едната посока на движение – от Кресна към Симитли, да минава по настоящия път, който ще бъде ремонтиран. Другото платно – от Симитли към Кресна, ще бъде през Кресненското плато.

Предишното ръководство на МОСВ реши да се обсъждат и другите три варианта – движение на две нива през пролома, изцяло изкарване на трафика и строеж на 15,4-километров тунел.

Костова не даде повече подробности, тъй като докладът все още не й е предаден.

Тя представи хората, които ще й помагат във ведомството – нейни заместници ще са досегашната шефка на ПУДООС Ренета Колева и Красимир Живков от екипа на предишната министърка Ивелина Василева.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.