Наградите “Еми”: Бесен феминизъм и трансджендър активизъм

Джоди Коумър не може да повярва, че печели приз за драматична актриса.

Триумф за британката Фийби-Уолър Бридж

Телевизионните награди “Еми” очаквано се превърнаха в трагикомична политически коректна оргия от патетични речи и призиви за повече феминизъм, трансджендър активизъм, социална справедливост, мултикултурализъм и “инклузивност”. Много от победителите излизаха на сцената и започваха разпалено да приказват за репресираните малцинства и за лошите бели мъже, които правели повече пари от цветнокожите жени. Почти всички опорни точки на радикалния ляв прогресивизъм бяха на въоръжение на размахващите пръст срещу западното общество звезди.

А сред победителите имаше очаквани развръзки. “Игра на тронове” взе “Еми” за драматичен сериал след силно противоречивия си последен сезон. Питър Динклидж си тръгна със статуетката за поддържащ актьор, но не преди да похвали “толерантността” и “разнообразието” на церемонията. Британката Фийби-Уолър Бридж триумфира с награди за женска роля в комедия, комедиен сериал и сценарий за своята тв поредица “Fleabag”. А Били Портър стана първият LGBT изпълнител с “Еми” за мъжка роля в драма за играта си в “Pose”.

Хитът”Чернобил” стана минисериал на годината, а предаването на Джон Оливър, което е основна платформа на прогресивната пропаганда, получи “Еми”-то за вечерно шоу.

Коментари

Задължително поле