Дневният хороскоп на Алена за вторник, 25.02.2020

Задържаха четирима заподозрени за нападението над момче в столичен автобус

550 млрд. долара са вложени в бизнес имоти

Турция купува третия си сондажен кораб от Великобритания

Трус от 4,4 по Рихтер в Калабрия

Кухнята влиза в хола на българина Все по-малко софиянци търсят отделно помещение за готвене

14-дневна изолация и наблюдение за всички, пристигнали от Китай в област Сливен

Nasimo отваря прозореца към детството За първи път: Графити изложба в Националната художествена галерия

Полицията в Германия: Шофьорът във Фолкмарзен е врязал умишлено колата си в карнавалното шествие

Медицинските маски свършиха, минаваме на самоделки Заради паниката няма доставки в аптеките

Спират полети от и до Милано Туроператори връщат пари за предплатени екскурзии

Кога ни се полага работно облекло?

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 25 февруари 2020

Ген. Мутафчийски: Всеки ден ще има брифинг във ВМА за коронавируса

Хибридно гласуване предлага ГЕРБ

Над 400 км с едно зареждане на батерията Volvo XC40 Recharge разполага с 408 електрически коня

С две иновации излиза на пътя първият изцяло електрически автомобил на Volvo. Той се нарича XC40 Recharge, като занапред добавката Recharge ще фигурира в имената на всички модели на марката, който се зареждат с кабел. Вече са официално оповестени основните характеристики на първия такъв автомобил, който е електрифициран вариант на компактния кросоувър XC40. Втората голяма новост е разработената съвместно с Google инфо-развлекателна система на Android, която също се появява за първи път на борда на XC40 Recharge.

От няколко години шведският производител следва твърд курс към електрификация на моделната си гама, като обърна гръб на дизеловите двигатели. Целта на компанията е още през 2020 г. хибридните коли да достигнат 20% от общите продажби. В момента всеки модел на Volvo се предлага като Plug-in хибрид със зареждане от контакта.

Първият изцяло електрически автомобил на марката – XC40 Recharge, изминава над 400 км с едно зареждане на батерията и притежава внушителен запас от мощност, равняващ се на 408 конски сили и 660 Нм въртящ момент. На специална станция за бързо зареждане батерията се пълни на 80% са време от 40 минути. Отсъствието на двигател с вътрешно горене и прилежащите му компоненти отварят място за втори малък багажник под предния капак с вместимост 31 л. Обемът на задния багажник е 413 л и достига 1342 л при сгъване на задните облегалки.

Задвижването на автомобила е 4х4, тъй като мощността от 408 конски сили се осигурява от два електромотора – по един на предния и задния мост. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,9 секунди, а максималната скорост е ограничена на 180 км/ч.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.