КПКОНПИ иска отнемаме на имущество от Баневи за над 140 милиона лева

Разкриха група, изпрала 900 000 евро Тарторът е в затвора, задържани са още пет участници

Финансират фирми за участие в „Стройко“ Компаниите могат да получат до 85 на сто от парите, нужни за участие

КПКОНПИ разследва три лица, заемащи висши публични длъжности, за конфликт на интереси

Десислава Радева: Държавната измяна дебне отвсякъде

Привикаха по спешност Горанов в парламента

Васил Божков: Не ме издирват, на разположение съм на властите по всяко време

Грипната ваканция опразни 1850 училища в страната От днес почиват и учениците във Видин, Велико Търново, Враца, Пловдив, Силистра, Сливен

Президентът Радев: Атаките срещу мен придобиват уродливи измерения

Мис България 2019 се отдаде на почивка в Австрия (СНИМКИ)

Осем служители на Държавната комисия по хазарта са отведени за разпит

Парламентът одобри промените в Закона за хазарта на първо четене

Проф. Мира Кожухарова: Мерките серщу коронавируса са адекватни

Ники Илиев се връща на сцената с „Осъдени души“ Партнира си с Елена Петрова - Фани

Вицепрезидентът Йотова: В България все още липсва обществената дискусия за ролята ни в Европейския съюз

Най-аеродинамичният модел Вентилатор върху багажника за отвеждане на въздушите потоци

Британски екип подготвя най-аеродинамичния автомобил за масовите пътища. Суперколата се разработва под кодовото име T50 от компанията GMA на конструктора проф. Гордън Мъри. В проекта участват и инженери от „Формула 1“, а голяма част от изпитанията ще бъдат във въздушния тунел на пистата „Силвърстоун“.

От първото официално разпространено изображение на T50 се вижда, че автомобилът е оборудван с 40-сантиметров вентилатор в средата на задницата. Той е част от уникалната система за управление на въздушните потоци с цел постигане на максимална аеродинамика. Други авангардни решения са активните елементи като крила и отвори по каросерията и дъното на колата, които функционират по различен начин в зависимост от условията. По този начин е възможно да се влияе много по-силно върху аеродинамиката, отколкото при стандартна спортна кола.

Водачът може да избира между шест режима на аеродинамиката на автомобила. Той ще тежи под 1000 кг и ще се задвижва от най-високооборотния двигател V12 на Cosworth (развърта се до 12 000 оборота). Максималната мощност достига 700 к.с., а цената е над 2 милиона лири.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.