Изпращат електронни писма от името на богати сирийски вдовици, за да точат лични данни Все още не са спрели фалшивите имейли от банки и НАП

Осигуряване след пенсиониране и облекчения за деца

В 1015 училища днес няма да се учи заради грипа

Болница „Лозенец” вече да не е към МС, решиха на първо четене депутатите

ВСС прие единодушно увеличението на заплатите на всички магистрати и съдебни служители с 10% от 1 януари

СДВР към родителите: Говорете с децата си за опасните селфита

Горя „Ауди” на мъж от Вършец, заминал във Великобритания

Половината българи са “за” законови промени в полза на зимния туризъм Над 50% не одобряват действащите ограничения, 60 на сто са "за" втори лифт в Банско

Премиерът Борисов: Спазихме обещанията си към българите с увреждания, продължаваме с реформата в ТЕЛК

Ким Чен-ун започва подготовка за втората среща с Тръмп

Адвокат Марковски: Много държави дават възможност за гражданство срещу инвестиции, те са жизнено необходими

Антон Кутев: Обвинението срещу Елена Йончева е най-нескопосаното, което съм виждал

Кметът на Банско: Крият се реализирани нощувки, взимаме крути мерки

Парламентът прие промените в Закона за личните данни

Воланът и педалите стават излишни BMW превръща автомобила в бутикова ложа

Неправителствени организации представят алтернативно решение за пътя през Кресненското дефиле

Асоциацията на пострадалите при катастрофи ще представи на пресконференция вариант за решение на продължилия с години спор за магистралната отсечка в района на Кресна. 15 неправителствени организации подкрепят призива на асоциацията строителството да не се отлага. Основният мотив са многото пътни произшвествия с жертви, които стават там.

„Минавайки по този маршрут, той е осеян с паметници. Сегашната ситуация, когато има колони бавно движещи се автомобили, които обгазяват природата, също не е екологична“, коментира Владимир Тодоров от асоциацията по БНР.

„Трябва да търсим баланс между всички интереси, но за мен животът на хората е на първо място и когато гледаме обществения интерес, трябва да поставяме висшата ценност, а именно живота на хората. Не за сметка на природата, а ръка за ръка с екологията и с природосъобразния живот“, каза Тодоров.

Строителството на отсечката на „Струма“ край Кресна трябва да завърши в края на 2023 година, за да не изгубим европейското финансиране. Изпълнението на проекта обаче се бави заради липсата на решение кой от вариантите да бъде избран.

В началото на седмицата, на обществено обсъждане, жителите на община Кресна не подкрепиха трасето през дефилето и настояха сегашният път да остане алтернативен на бъдещата магистрала. От ръководството на пътната агенция увериха, че интересът на местните ще бъде защитен. В момента се обсъждат три варианта за трасето.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.