МВР получи автомобили от Международната организация по миграция (СНИМКИ)

Два случая на заушка в Търговищко Заболели са жени с имунизации

Радикално лява групировка стои зад бомбената атака срещу гръцка телевизия, твърдят разследващи

Европейците пият средно по 140 халби бира годишно

Премиерът Борисов: Новият участък от „Струма“ ще облекчи значително трафика по един от най-натоварените маршрути на Балканите

Цвета Караянчева връчи на доц. д-р Бони Петрунова наградата „Чудесата на България“ в категория „Археолог на годината“

Пак измамиха жена от Попово да даде пари на престъпници 2500 лв. оставила жертвата пред вратата си

В МВР се събира щаб във връзка с усложнената зимна обстановка

Изгоряха колите на двама ключови свидетели по „Суджукгейт“

Пожарникар ранен при гасене

Съвместно патрулиране от три европейски страни отново в Банско

С цветна програма бе открита Работилницата на Дядо Коледа в Благоевград

Вицепремиер и министър раздадоха подаръци на деца в Монтана

Социална кухня бе открита в двора на столичния храм „Св.Св. Кирил и Методий“ (СНИМКИ) Ще работи до Великден

Фалстарт на сайта за електронни винетки Недостъпна е формата за конвертиране от хартиен стикер

Николай Нанков: Има инвеститорски интерес от няколко чуждестранни фирми за Дунав мост 3

Министър Николай Нанков Снимка: Архив

Министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков съобщи по време на парламентарния контрол, че има има проявен инвеститорски интерес от няколко чуждестранни фирми към проекта за Дунав мост 3, Силистра – Кълъраш.

Българската и румънската общини работят активно за новото мостово съоръжение, което е включено в градоустройствения план на Силистра.

На 29 юни в България ще пристигне румънският колега на министър Нанков и тогава се очаква да бъдат подновени разговорите по тази и други теми, като сред детайлите в разговорите ще е и създаването на българо-румънска проектна компания по аналогия с проекта за Дунав мост 2.

Тогава ще се разгледат и заявените намерения от международни финансови институции и компании за реализирането на проекта, допълни министърът и отбеляза, че анализ на трафиците доказва жизнеспособността и икономическата обосновка на проекта и от гледна точка на бъдещото му концесиониране.

Министърът посочи, че основният проблем пред строителството на подобни съоръжения е осигуряването на финансиране за изграждането им и състоянието на довеждащата инфраструктура.

Средства не могат да се осигурят от оперативните програми „Транспорт“ и „Региони в растеж“, както и по механизма за свързана Европа. Това не може да стане и по програмата за трансгранично сътрудничество с Румъния, заради ограничения й бюджет. Това означава, че финансиране може да се търси чрез частни стратегически инвеститори чрез публично-частно партньорство, допълни министърът.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. И като го построите какво следва? Същото като Дунав мост – 2. Влизаш в България и просто няма път след моста

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.