Маурицио Сари е най-суеверният треньор

На 27 юни 2019 да почерпят

Мюсюлманин обнови църква в Преславско Сърбин градил храма преди 122 г., сега Али Кюлюмов помогнал с работници и материали

ДАНС гони дъщерни фирми на офшорки Банките докладват за съмнителни плащания над 50 евро

Хореографът Фреди Франдзути: Еротиката е важна част от „Кармина Бурана”

„Фолксваген” предпочита София пред Измир Вече има разговори за продажбата на имот до българската столица за новия завод

Народният театър издига сцена под звездите За трета поредна година спектаклите ще се играя на открито от 21:30 часа

Дилъри търгували с дрога от коли в движение (обзор) Осем ефективни и две условни присъди за 10 участника в наркогрупа

Йенс Столтенберг: Русия има време до 2 август да се върне към ракетния договор

Порой причини наводнение в Котел, някои от жителите бяха евакуирани

Цеци Красимирова пуши трева

Не забраняват вноса на дизели втора ръка

Мелиса спретва на Селим гаден женски номер

Наказателният спецсъд остави Николай Банев в ареста

Климатичните аномалии съсипват кръвното и секса Динамичната смяна на времето между жеги, обилни валежи и бури стават все по-често явление

Нови дизелови мотори за Koleos Разкрасителни процедури и технически ъпдейт

Две години след лансирането на европейския пазар Renault Koleos получава дизайнерско и техническо обновление. Голямата новина е добавянето в гамата на два нови дизелови двигателя. Изборът на купувачите се разширява с последно поколение комън-рейли Blue dCi със SCR система за намаляване на отделяните азотни окиси и фините частици.

За Koleos с предно предаване ще се предлага 1,8-литров дизелов мотор с мощност 150 к.с. и въртящ момент 340 Нм. Той ускорява за 11,8 сек от 0 до 100 км/ч и развива максимална скорост 190 км/ч. Нов е и 2,0-литровият дизелов агрегат с ресурс от 180 к.с. и 380 Нм за модели със задвижване на четирите колела. Неговите динамични характеристики са по-добри – спринтира за 10,1 сек от 0 до 100 км/ч и постига 198 км/ч.

Новите дизелови Blue dCi двигатели са свързани с модерна автоматична трансмисия X-tronic, която предлага плавно усещане при щофиране. Системата за задвижване на четирите колела дава възможност на водача ръчно да зададе режима на работа. Автомобилът може са се движи само с предни задвижващи колела, в автоматичен режим 4х4 (до 50% от въртящия момент се прехвърля към задната ос според условията на пътя), както в режим на заключен диференциал с постоянно фиксирано разпределение на тягата 50:50 между двата моста.

Със системата 4х4, пътен просвет 19 см и къси надвеси Koleos може да се справи със ситуации извън асфалтираните шосета. В помощ на водача работят редица системи за безопасност – за пресичане на осевата линия, за мъртвата зона, за разпознаване на знаците, за автоматична смяна на светлините, за аварийно спиране, за автоматично паркиране и др.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.