Обектите на Lafka станаха 1000, Стефка Костадинова пожела да са 2009

Разрязването на лентата на хилядния обект на Lafka. На снимката: Цветан Нейчев, изпълнителен директор на "Табак маркет" АД, Стефка Костадинова, Клаус Холцлайтнер, супервайзинг директор и Виктор Налбантов, изпълнителен директор на "Табак маркет" АД.

Само 3 години след създаването си, веригата Lafka направи прецедент не само за българските, но и за световните ритейл стандарти отвори 1000 търговски обекта в над 130 населени места с 2000 служители, 30 хиляди клиента дневно.

Тя е първата верига у нас с подобен брой обекти и зад този успех стои не международен бранд с утвърдени правила и практики, а български модел и екип. Това съобщиха от компанията „Табак Маркет АД“ по време на отпразнуването на отварянето на хилядния обект на Lafka, който се намира се намира в София на бул. „Княгиня Мария Луиза“ 13-15.

Трима от директорите на „Табак Маркет АД“ разрязаха лентата на обекта заедно с шефа на Българския олимпийски комитет Стефка Костадинова. Олимпийската ни легенда, поставила световен рекорд в скока на височина от 209 см., пожела обектите на веригата да се увеличат на 2009. Lafka вече заема челно място в класацията за най-силен бранд на Convenience канала.

„Независимо че сме постигнали много, това е само пореден етап от нашия път напред, защото заедно ще успеем да постигнем още по-добри резултати. Неслучайно нашите партньори се радват на популярността на техните продукти в един бранд, одобрението за който надминава 85%“, коментира Виктор Налбантов, изпълнителен директор на „Табак маркет“ АД, цитирайки данни от проучване от август тази година на компанията за пазарни изследвания GfK. „Ако някой ми беше казал преди 10 години, че в България може да се организира верига която да обхване цялата страна, която да има над 1000 собствени обекта, която да бъде сред най-предпочитаните вериги от клиентите на пазара и при това да бъде изцяло и чисто българска, аз честно казано щях да се усмихна и да го приема за една много хубава и много трудно осъществима идея“, каза още Налбантов.

Той даде информация, че над 130 общини са работили с Lafka и са подкрепяни от веригата в техните проекти. С помощта на „Табак Маркет“ АД – компанията, която управлява веригата, са били изградени множество детски площадки, спортни площадки игрища и подкрепени множество социални проекти. „Това е част от нашето разбиране за нашата социална отговорност, затова, че развивайки един успешен бизнес в България, ние не забравяме нашите ангажименти към обществото, защото ние считаме една инвестиция в общественото благосъстояние впоследствие се връща“, каза още Налбантов за Lafka и изрази надежда, че скоро ще бъде отпразнуван и 1500-ия обект.

Шефът на БОК Стефка Костадинова изрази благодарност към Lafka за помощта към талантливи деца в неравностойно положение и съдействието за това големи легенди в спорта да получат лечение и парична помощ. Тя подари голяма енциклопедия „90 години БОК“ и лимитирана серия марки от Рио де Жанейро на представителите на компанията „Табак Маркет“, която е официален партньор на БОК.

„Връщам се 4 години назад, когато беше първата ни среща да стана част от „Табак Маркет АД“, попитах ги колко обекта гонят и ми отговориха: „Хиляда“. Аз си помислих: „Ние 200-300 да направим, това ще е добро постижение, а днес празнуваме хилядния обект. Това, което постигнахме, нямаше да бъде факт без нашите партньори и служители. Надявам се да продължим да се разрастваме и да започнем да изпращаме българското в чужбина“, заяви Цветан Нейчев, изпълнителен директор на „Табак Маркет АД“

„В лицето на Lafka срещаме надежден партньор, който е винаги открит и диалогичен. Бих искал да подчертая тяхното новаторство и силен предприемачески дух, които добре подхождат на нашите виждания и ценности“, коментира Теодор Тошков, бизнес мениджър „Напитки“ в „Нестле България“. И останалите партньори на веригата изразиха задоволство от постигнатото.

Голямата цел на Lafka е да пести времето на клиентите си. Тя е първата голяма верига от киоски и магазини, които предлагат всякакви стоки за път, за офиса и продукти от първа необходимост. Магазините им се намират на удобни за потребителите места, когато те бързат за работа и искат да си набавят спешно продукти. Подбира се всяка стока във веригата. Стремежът е максимално да улеснява клиентите си – с покупката на вестник или сутрешно кафе, те да могат да платят сметката си за телефон, да опитат късмета си в лотарийни игри, да си купят закуска и освежаваща напитка – при това всичко става за 2 минути.

Откриването на хилядния обект на веригата завърши с фойерверки, торта и песента „Стари мой приятелю“ в изпълнение на известния български певец Владимир Димов.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

Отговорете