Десетки сръбски звезди се сбогуваха с Шабан Шаулич

Земетресение с магнитуд 7,7 беше регистрирано на югоизток от Еквадор

Мона Гочева: Секциото ми беше по спешност

Вижте от птичи поглед строителството на NV Tower в София (ВИДЕО)

Ремонтират с 400 000 лева домашния социален патронаж в Търново Одобреният проект за основната реконструкция е по програма „Красива България“

Цветанов: Ако се отсеят фалшивите ТЕЛК-ове от истинските, ще можем да намерим допълнително финансов ресурс за пенсионната система

Млади катерачи от НСА блеснаха в Загреб

Дюната на къмпинг „Смокиня“ е безвъзвратно унищожена, установи експертна проверка

Задържаха двама в момент на кражба в Търново Злосторниците опитали да задигнат 20 метра ограда

Фермерски пазар, мобилни експозиции и нестинари на Осмия Национален събор на овцевъдите

Мъжът на Клои Кардашиян не съжалява за изневярата

Пернишки полицаи разкриха депо за крадени авточасти и автомобили Трима са задържани за незаконната дейност

Главен асистент от Стопанска академия и футболен съдия е кандидат за председател на Комисията по финансов надзор Милен Митков е един от най-добрите експерти в областта на застраховането

25 членове на кабинета на Тереза Мей заплашват да напуснат заради Брекзит

Иззеха над 200 литра контрабанден алкохол в Павликени

Олдтаймери слагат електрически мотор Aston Martin предлага оборудване на ток за класически модели

През 2019 г. Aston Martin планира да започне производството на първия си електрически модел – Rapide E. Цялата гама на британската компания ще бъде електрифицирана до 2025 г. Преминаването на ток обаче започва от класическите модели, някои от които са познати на широката публика като коли на Джеймс Бонд от филмовата поредица за Агент 007.

Най-новата услуга, предлагана от Aston Martin, е инсталиране на електрически двигател в олдтаймерите на марката. Първият подложен на преоборудване модел е DB6 MK Volante от 1970 г. Инженерите са разработили т.нар. „касетна“ технология, при която на мястото на оригиналните двигател и трансмисия се монтира електрическа „касета“ – мотор, батерия и управляващи уреди. Автентичната задвижваща система се съхранява, така че собственикът може да я инсталира обратно, ако пожелае. Дискретно поставен цветен екран в кокпита информира водача за работата на електрическото задвижване. Засега няма информация колко струва подобна електрификация на стар автомобил.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.