Лоши комбинации за зодии-родители

Дневен хороскоп на Алена за неделя, 20.10.2019

На 20 октомври 2019 да почерпят

Йордан Радичков давал зайци като автограф на цялата дружина

„Левски“ измъкна трудна, но важна победа на „Герена“

Треньор обезвреди въоръжен ученик с… прегръдка (ВИДЕО)

Тео Ушев с нова номинация за „Оскар”

Рафаел Надал се ожени

Италианец, воювал с кюрдите срещу ИДИЛ: Турската офанзива ще възроди Ислямска държава Турците унищожават бойците, които изстрадаха толкова много за света, казва Клаудио Локатели

Един милион протестираха срещу Брекзит в Лондон

Внезапна сърдечна смърт покосила 15-годишната ученичка от Димитровград

Апатит наш насущний Съдържа се в костите и зъбите

Първанов: Отстъпили сме прекалено много на Македония

Испанският премиер отхвърли призива на лидера на Каталуния за диалог

Дмитрий Медведев: Газопроводът „Турски поток“ е изгоден за цяла Европа

Отлични резултати за линията „Родна стряха” на Лидл България

Отлични резултати постига продуктовата линия „Родна стряха” на „Лидл България” месец след своя старт. Селекцията обединява в едно повече от 50 традиционни продукти от разнообразни хранителни групи, които клиентите могат да намерят на специализираните щандове на веригата.

61% е ръстът, който отбелязват млечните продукти, след като стават част от „Родна стряха”. При месните увеличението в продажбите достига 37%, показват резултатите.

„Само за февруари надвишихме годишния си оборот за 2016 година с „Лидл България”, коментира Ивона Панайо­това, производител на халви и локуми и собственик на фирма „Венеца” в село Добревци.

Мира Андонова, собственик на семейна фирма за месни продукти „Еко Мес” от село Величково, признава, че заедно с екипа си от 300 служители е доставила 62 000 артикула през февруари, което е сериозен обем и голямо натоварване на производствените им капацитети.

„Благодарение на партньорството ни с „Лидл България” през 2016 г. отбелязваме ръст в доставеното количество с над 23% спрямо предходната година. А в рамките на петгодишното ни успешно партньорство увеличението е цели 23 пъти”, обяви и Христо Кунев, собственик на фирма „Мероне” от град Алфатар, който произвежда млечни продукти.

„Лидл България”, която има 83 магазина в 43 града у нас, е сключила договори със 74 нови български доставчици през последните две години, стана ясно от думите на Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията.

„С над 40% от българските производители, с които сме започнали работа при стъпването си на българския пазар през 2010 г., продължаваме да си партнираме и до днес. В самото начало някои от тях са произвеждали за нас само един продукт, докато сега те произвеждат до 10 продукта. Споделяме с тях своето ноу-хау, заедно разработваме нови продукти и допринасяме за повишаване обема и качеството на тяхната продукция. В допълнение към всичко това, им осигуряваме и сериозни шансове за експорт – над 20 фирми вече изнасят в редица европейски държави благодарение на партньорството си с нас”, коментира Драгийска.

 

 

18.inddСамо родно на едно място

Линията „Родна стряха” на Лидл България обединява в едно повече от 50 продукти от български доставчици от разнообразни хранителни групи с оптимално съотношение качество/ цена: месни деликатеси – луканка, суджук, саздърма, млечни изделия – сирене, кашкавал, кисело мляко, сладкарски изделия – халва, локум и вафли, охладени тестени, варива, подправки и напитки.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.