Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Учени създадоха карта на движението на мисълта в мозъка

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 януари 2018

Най-интересните изложби по света тази пролет

Похитител платил такси с пръстени на жертвата си Отвлечената ядосала бандита, че не му дава пари на заем

Министър Красимир Каракачанов за инцидента със самолета “Спартан”: Вторият пилот се е обучавал за първи

Публикация на турски език в профила на Радев (обзор) Има препратка към сайт за бързи кредити в южната ни съседка

Караянчева поздравява всички шефове на европейски комисии Форумът ще се излъчва на живо в интернет

ГЕРБ уличиха в лъжа БСП преди вота (обзор) Митниците и ДАНС спрели теч за милиарди още през 2016-та

НСО и хакерите

САЩ призоваха Турция да прояви въздържаност в Сирия

Сняг, студ и лед – опасно време в 19 области

Бяла мида и рапан спасяват риболовния сезон Слаб улов тормози хората по Черноморието

Отлични резултати за линията „Родна стряха” на Лидл България

Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България, Христо Кунев, собственик на фирма "Мероне", Мира Андонова, собственик на фирма "Еко Мес" и Ивона Панайотова, собственик на фирма "Венеца" (от ляво на дясно) представиха пред журналисти постигнатите резултати на продуктова линия „Родна стряха“.

Отлични резултати постига продуктовата линия „Родна стряха” на „Лидл България” месец след своя старт. Селекцията обединява в едно повече от 50 традиционни продукти от разнообразни хранителни групи, които клиентите могат да намерят на специализираните щандове на веригата.

61% е ръстът, който отбелязват млечните продукти, след като стават част от „Родна стряха”. При месните увеличението в продажбите достига 37%, показват резултатите.

„Само за февруари надвишихме годишния си оборот за 2016 година с „Лидл България”, коментира Ивона Панайо­това, производител на халви и локуми и собственик на фирма „Венеца” в село Добревци.

Мира Андонова, собственик на семейна фирма за месни продукти „Еко Мес” от село Величково, признава, че заедно с екипа си от 300 служители е доставила 62 000 артикула през февруари, което е сериозен обем и голямо натоварване на производствените им капацитети.

„Благодарение на партньорството ни с „Лидл България” през 2016 г. отбелязваме ръст в доставеното количество с над 23% спрямо предходната година. А в рамките на петгодишното ни успешно партньорство увеличението е цели 23 пъти”, обяви и Христо Кунев, собственик на фирма „Мероне” от град Алфатар, който произвежда млечни продукти.

„Лидл България”, която има 83 магазина в 43 града у нас, е сключила договори със 74 нови български доставчици през последните две години, стана ясно от думите на Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията.

„С над 40% от българските производители, с които сме започнали работа при стъпването си на българския пазар през 2010 г., продължаваме да си партнираме и до днес. В самото начало някои от тях са произвеждали за нас само един продукт, докато сега те произвеждат до 10 продукта. Споделяме с тях своето ноу-хау, заедно разработваме нови продукти и допринасяме за повишаване обема и качеството на тяхната продукция. В допълнение към всичко това, им осигуряваме и сериозни шансове за експорт – над 20 фирми вече изнасят в редица европейски държави благодарение на партньорството си с нас”, коментира Драгийска.

 

 

18.inddСамо родно на едно място

Линията „Родна стряха” на Лидл България обединява в едно повече от 50 продукти от български доставчици от разнообразни хранителни групи с оптимално съотношение качество/ цена: месни деликатеси – луканка, суджук, саздърма, млечни изделия – сирене, кашкавал, кисело мляко, сладкарски изделия – халва, локум и вафли, охладени тестени, варива, подправки и напитки.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.