Елена Йончева вече е с обвинение Депутатката най-вероятно ще отговаря за пране на пари

Арестуваха бургазлия, давал помещения за платена любов в секс шоп в София Задържаният е осъждан за разпространение на порнографски материали

Юлия Тимошенко обяви, че се кандидатира за президент

Стоичков събира три „Златни обувки“

Удължиха грипната ваканция в Пернишко

Либия поиска възобновяване на икономическите връзки с България

В Бургас заловиха тийнейджъри-вандали Трима ученици трошили сладкарници

62 жертви взе студът в Полша

ЕС наложи глоба на Mastercard в размер на 647 милиона долара

Обявиха грипна епидемия и в Сливенска област

Ученички ритат на земята връстничка пред столичен мол (ВИДЕО) Други момичета снимат случката с телефоните си

Апаши задигнаха тон храни от склад на БЧК в Лом

Интелектуалци издигнаха кандидатурата на Ангел Джамбазки за евродепутат

84-годишен дядо е пребит от психично болен мъж във Врачанско Извършителят се укрива, обявен е за издирване

Арестуваха певеца Крис Браун в подозрение за изнасилване

Петя Аврамова: До 2024 г. трябва да имаме цялостна магистрала от София до Варна

Кадър от БНТ, архив

Строежът на АМ „Хемус” от „Боаза” до Велико Търново е гарантиран с отпуснатите от правителството 1,35 млрд. лв., като 134-километровата отсечка трябва да е готова до 2023 г. Това посочи регионалният министър Петя Аврамова по БТВ.

„Това е предвидимост и за строителния бранш – за тези участъци, за които се резервират средства, се изготвят идейни и технически проекти”, отбеляза тя. За един от участъците има изготвен технически проект и може да се обяви обществена поръчка.

Междувременно ще се търсят пари и за последните 90 км в източно направление: „До 2024 г. трябва да имаме цялостна магистрала от София до Варна, което е един от приоритетите на правителството”.

98 мостови съоръжения по магистралите и пътищата от I, II и III клас се нуждаят от ремонт, посочи Аврамова. За целта ще са нужни над 60 млн. лв.

Догодина ще продължат ремонтите на 7 виадукта на „Тракия”, а също и на големите тунели „Топли дол” и „Витиня”, където е преценено, че по едната тръба не може да се пуска трафик.

Аврамова се обяви в подкрепа на строителния бранш, който преди дни се вдигна на протест срещу политическото говорене. „Аз съм категорично против да се поставят под един знаменател всичко в един бранш”, заяви министърът.

Според нея в исканите от БСП проверки на магистралите проблематична е не самата идея за подобна инспекция, а внушението, че у нас няма кой да я извърши. „Ние сме в Европа, лабораториите в България са независими европейски лаборатории”, подчерта Аврамова. На въпрос как изглежда това в светлината на информацията, че фаталната отсечка край Своге е проверявана от свързана със строителя лаборатория, тя призова: „Нека не заклеймяваме всички лаборатории”.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Да живеЙЙЙЙЙ бат’боко!!!!! Да живеЙЙЙЙЙ ГЕРБ!!!!!! Обещавам, че ще отида лично да присъствъвам при рязането на лентичката на магистралата!!!!!!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.