Говорител на Борис Джонсън: Премиерът е „клинично стабилен“

Нови 12 случая на COVID-19 у нас, общият брой на заразените е 593

Дариха 8 автомобила за дезинфекция и доставка на храна на социално слаби в София (СНИМКИ)

Полицейски час от 17 до 5 часа в цяла Сърбия

Варненският свободен университет ще подпомогне с ресурси над 300 училища в България

Вижте доколко спазват мерките срещу коронавируса на Женския пазар в София (СНИМКИ)

България ще може да плаща разсрочено за отбранителни продукти и услуги от САЩ

Дарения от близо 155 000 лева получи болницата в Горна Оряховица

Върбовите клонки за Цветница ще се дезинфекцират

Шефът на Европейския изследователски съвет подаде оставка заради COVID-19

Отвориха отново видинския пазар

Раздават тон и половина спирт на здравни заведения във Варна

Русия е направила над 900 000 теста за коронавирус

Ще тестват за коронавирус завърнали се от чужбина в гетата

МРРБ: С над 2 млн. лв. ще се подобрява безопасността на движение по пътищата

Петя Аврамова: До 2024 г. трябва да имаме цялостна магистрала от София до Варна

Строежът на АМ „Хемус” от „Боаза” до Велико Търново е гарантиран с отпуснатите от правителството 1,35 млрд. лв., като 134-километровата отсечка трябва да е готова до 2023 г. Това посочи регионалният министър Петя Аврамова по БТВ.

„Това е предвидимост и за строителния бранш – за тези участъци, за които се резервират средства, се изготвят идейни и технически проекти”, отбеляза тя. За един от участъците има изготвен технически проект и може да се обяви обществена поръчка.

Междувременно ще се търсят пари и за последните 90 км в източно направление: „До 2024 г. трябва да имаме цялостна магистрала от София до Варна, което е един от приоритетите на правителството”.

98 мостови съоръжения по магистралите и пътищата от I, II и III клас се нуждаят от ремонт, посочи Аврамова. За целта ще са нужни над 60 млн. лв.

Догодина ще продължат ремонтите на 7 виадукта на „Тракия”, а също и на големите тунели „Топли дол” и „Витиня”, където е преценено, че по едната тръба не може да се пуска трафик.

Аврамова се обяви в подкрепа на строителния бранш, който преди дни се вдигна на протест срещу политическото говорене. „Аз съм категорично против да се поставят под един знаменател всичко в един бранш”, заяви министърът.

Според нея в исканите от БСП проверки на магистралите проблематична е не самата идея за подобна инспекция, а внушението, че у нас няма кой да я извърши. „Ние сме в Европа, лабораториите в България са независими европейски лаборатории”, подчерта Аврамова. На въпрос как изглежда това в светлината на информацията, че фаталната отсечка край Своге е проверявана от свързана със строителя лаборатория, тя призова: „Нека не заклеймяваме всички лаборатории”.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Да живеЙЙЙЙЙ бат’боко!!!!! Да живеЙЙЙЙЙ ГЕРБ!!!!!! Обещавам, че ще отида лично да присъствъвам при рязането на лентичката на магистралата!!!!!!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.