Стефан Софиянски предлага нова Конституция От 2007 г. сме член на ЕС и трябва да градим по нов начин нашите обществени отношения, заяви бившият кмет на София

От Белия дом официално съобщиха, че Тръмп няма да участва в Световния икономически форум в Давос

Евростат: На 100 хиляди българи се падат 64 общопрактикуващи лекари

Португалия открива специални коридори на летищата си за британците

Атанасовден е

Берлускони ще се кандидатира на евроизборите през май

Вучич: Сърбия приема решенията си въз основа на волята на совите граждани, а не според указанията на чужди правителства

Отново мръсен въздух в София, в някои части завишението е 6 пъти над нормата Завишени нива на фините прахови частици има в още няколко града

Франция запазва военното си присъствие в Сирия и Ирак и през 2019 г.

На 18 януари 2019 да почерпят

Германия: Никой не може да спре „Северен поток-2“

Принц Филип катастрофира

Алиша Кийс ще е водещ на музикалните награди „Грами“

Гори хранилище на химическия завод „Агрополихим“ в Девня

Депото за отпадъци в Кърджали от днес има компостираща инсталация

Пивоварите инвестираха 41 млн. лв. Стъклените бутилки са 23% от пазара

41 млн. лв. са инвестициите на членовете на Съюза на пивоварите в България (СПБ) за 2017 г. Те са вложени в обновяване на производствената база, както и в модернизация и изграждане на цехове за съхранение на суровини, логистични центрове и инсталации за пречистване на отпадните води, съобщиха от организацията.

От стартирането на процеса на приватизация на пивоварната промишленост в страната през 1994 г. до днес в сектора са инвестирани над 1,2 млрд. лв. Данните от последните години показват, че по основните показатели за бранша като производство, продажби и консумация на бира на глава от населението са постигнати едни от най-високите нива от 30 години насам. “Това дава индикации, че пазарът се насища и прогнозите за 2018 г. трябва да са умерени”, обясни изпълнителният директор на Съюза Ивана Радомирова.

През 2017 г. членовете на сдружението са продали 5,1 млн. хектолитра бира, или с 50,8 хил. хектолитра по-малко от 2016 г. Продължава положителната тенденция за намаляване на дела на продажбите на бира в РЕТ бутилки, който пада на 56%. Делът на стъклените бутилки е 23%, на кеновете – 15%, а на кеговете – 6%.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.