Кейти Пери и Орландо Блум се сгодиха Певицата получи годежен пръстен за близо 5 милиона долара

Шофьорът, който удари колата на Шабан Шаулич, бил без книжка

Учени установиха, че депресията ускорява значително стареенето на мозъка

Издъхна жена, подпалила се от отчаяние Драмата се разигра на 14 февруари в стражишкото село Камен

Българка в Атина написа стихотворение за Васил Левски

Почина клошар, подпалил брадата си с цигара 74-годишният несретник е издъхнал в Клиниката по изгаряния в „Пирогов”

Задържаха мъж, подал фалшив сигнал за бомба в хотел в Търново Гостите и персоналът на туристическия обект били изведени от сградата

В. „Комерсиант“: „Газпром“ обмисля построяването на „Турски поток-2“

Спипаха двама 18-годишни, нападнали и ограбили възрастна жена в дома й

Започна операция за контрол на товарните автомобили и автобусите

„Петицата“ е баварец №1 в България Германската компания остава лидер на пазара на луксозни коли

Банките готови за стрес тестовете на ЕЦБ Активите им възлизат на 105,6 млрд. лв., което е ръст със 7,9% на годишна база

Престрелка в туристическия квартал в Ню Орлиънс, петима минувачи са ранени

Йордан Божилов, председател на Софийския форум за сигурност: Глобалните играчи все още не са готови да поемат отговорностите

„Златна мечка“ за филм от Израел на Берлинале

Пивоварите с нова стратегия в интернет – ще пазят подрастващите от злоупотреба Само пълнолетни ще имат достъп до бирените групи в социалните мрежи

Снимка: Pixabay

Бирените компании в България вече ще контролират съдържанието на съобщенията си в интернет. Тези норми са част от програмата за социална отговорност на пивоварния бранш, която включва и превантивната кампания лица под 18 г. да не експериментират с алкохол, съобщиха от Съюза на пивоварите в България (СПБ).

От браншовата организация обявиха, че актуализират принципите си за отговорни маркетингови комуникации в дигиталните медии. Новите саморегулаторни правила влизат в сила от 1 юни тази година.

Сред платформите в дигиталната среда, които подлежат на самоконтрoл, са интернет страници на брандове, рекламни банери, предавания на видео, аудио или видео файлове, достъпни за автоматично сваляне. Включват се и рекламите по време на игри в интернет, маркетинг чрез блогове, съдържанието на които е генерирано от потребители и подкрепено от пивовари, използване на сайтове за изразяване на мнения и др. Регулират се и социални медии като YouTube и Фейсбук, а основен фокус е превенцията на децата. В този смисъл дигиталните маркетинг комуникации не може да са насочени към непълнолетни, нито да ги подтикват да консумират бира.

„С новите правила пивоварните компании в страната продължават ангажиментите си за социална отговорност и приноса си към действията за намаляване на злоупотребата с алкохол. В центъра на нашето внимание е предпазването на подрастващите, които не само са най-податливи на влиянието на интернет комуникациите, но са и най-уязвими по отношение на своята безопасност в „нета“. Ето защо отговорността ни е съсредоточена най-вече върху правилата за превенция на деца при рекламирането на бира“, обясни изпълнителният директор на СПБ Ивана Радомирова.

Част от нормите, които членовете на СПБ доброволно ще следват във Фейсбук и You Tube, са да се прилага филтър за ограничаване достъпа на фенове под 18 г. и забрана в рекламите да участват лица под 25 г. Създадените от бирените компании Фейсбук групи трябва да са затворени, така че само одобрени пълнолетни членове да могат да се присъединяват и да четат съдържанието, да изпращат съобщения или да споделят видеоматериалите. Сходни указания има за Instagram, Tumblr и Vine.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.