Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Салах вкара 20-и гол с левия крак

Кметът на Търново представя в спортното министерство осъвременен проект за тренировъчно футболно игрище

Израелски сателит засне най-модерния руски изтребител в Сирия

“Херта” спря “Байерн” за рекорд

Десетки ранени и загинали при самоубийствен атентат в Йемен

Пилотска грешка е водещата версия за катастрофата на руския самолет Ту-154

Снимка: Архив

Пилотска грешка е водеща версия за авиокатастрофата край Сочи, при която загинаха 92 души. Това сочи първичният анализ на данните от откритата днес черна кутия на самолета. Една от последните реплики на пилота е свързана със задкрилките на машината.

Разпитани са нови свидетели, включително и човекът, който е заснел падането на злополучния Ту-154. Вероятността да става дума за тероризъм е много малка. / БНТ

 

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. Когато научим причината за гибелта на подводница „Курск”, тогава ще научим и причината за падналия руски военен самолет Ту-154 . . .

    1. Аз бих казал следното: Когато научим ИСТИНАТА за 11 септември, когато научим ИСТИНАТА за “Курск”, то тогава ще научим и ИСТИНАТА за гибелта на ТУ-154.
      Между другото, неофициалната истина за “Курск” е попадение на американско торпедо в торпедния отсек на подводницата …
      А относно трагедията със самолета – не е необходимо да има отломки, разхвърляни на голямо разстояние, за да се смята, че е имало взрив на борда, достатъчно е взривното устройство само да направи самолета неуправляем, последствията от това са повече от ясни …
      И едно уточнение, ТУ-154 не е военен самолет, а е обикновен пътнически самолет, само, че е бил собственост на Руското Министерство на отбраната …

  2. Не официални версии за Курск има в изобилие,защото няма официална,която да е поне малко правдоподобна,а тази за американското торпедо е връх на измишльотините!Човек с поне 1 грам мозък, веднага би се досетил до какво би довело това!

  3. Дали е управляем един самолет или не е ,когато падне цял на едно място по законите на физиката,всички негови детаили се движат едновременно и го намират почти цял ,а не разхвърлян на 1500 парчета на всички страни.Черните кутии са казали какво е станало ,ама то беше станало и с Чернобил,но кой да ти каже?Всичко в тая Русия е обвързано в секретност,която прикрива арогантност и некадърност

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.