Японският премиер: Ракетните изпитания на Северна Корея нарушават резолюциите на Съвета за сигурност на ООН

БСП – София отбеляза 100 години от смъртта на Георги Кирков Наш дълг е да помним делата на Кирков и да не позволяваме забраната и забравата да ги изличат от паметта на българите, каза общинският съветник и председател на Районния съвет на БСП във "Възраждане" Иван Таков

Борис Джонсън: Не сме длъжни да изплащаме обезщетение от 39 млрд. паунда на ЕС ако напуснем без сделка

Гитхорн – приказният свят на водните хора И възрастни, и деца се придвижват с лодки

МВнР: Транспортни стачки затрудняват пътувания в Испания

АИКБ подкрепи Марияна Николова и поиска одит на IT сигурността в държавната администрация

Чеченец застреля бивш грузински командос в Берлин

ЦГМ: Само 7% са гратисчиите в столичния градски транспорт 240 контрольори следят за редовността на пътниците

Тръмп отрече Г-7 да е упълномощавал Макрон за преговори с Иран

Десетки пожари са избухнали през почивните дни в Гърция

БСП-София отбеляза 100 години от смъртта на Георги Кирков

Все повече млади хора страдат от дискови хернии

Вицепремиерът Екатерина Захариева заминава на посещение в Румъния

Най-големият противопожарен самолет в света се бори с огъня в Амазонската джунгла (ВИДЕО)

Протестите в Хонконг ескалираха отново (ВИДЕО)

Пилотска грешка е водещата версия за катастрофата на руския самолет Ту-154

Пилотска грешка е водеща версия за авиокатастрофата край Сочи, при която загинаха 92 души. Това сочи първичният анализ на данните от откритата днес черна кутия на самолета. Една от последните реплики на пилота е свързана със задкрилките на машината.

Разпитани са нови свидетели, включително и човекът, който е заснел падането на злополучния Ту-154. Вероятността да става дума за тероризъм е много малка. / БНТ

 

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. Когато научим причината за гибелта на подводница „Курск”, тогава ще научим и причината за падналия руски военен самолет Ту-154 . . .

    1. Аз бих казал следното: Когато научим ИСТИНАТА за 11 септември, когато научим ИСТИНАТА за „Курск“, то тогава ще научим и ИСТИНАТА за гибелта на ТУ-154.
      Между другото, неофициалната истина за „Курск“ е попадение на американско торпедо в торпедния отсек на подводницата …
      А относно трагедията със самолета – не е необходимо да има отломки, разхвърляни на голямо разстояние, за да се смята, че е имало взрив на борда, достатъчно е взривното устройство само да направи самолета неуправляем, последствията от това са повече от ясни …
      И едно уточнение, ТУ-154 не е военен самолет, а е обикновен пътнически самолет, само, че е бил собственост на Руското Министерство на отбраната …

  2. Не официални версии за Курск има в изобилие,защото няма официална,която да е поне малко правдоподобна,а тази за американското торпедо е връх на измишльотините!Човек с поне 1 грам мозък, веднага би се досетил до какво би довело това!

  3. Дали е управляем един самолет или не е ,когато падне цял на едно място по законите на физиката,всички негови детаили се движат едновременно и го намират почти цял ,а не разхвърлян на 1500 парчета на всички страни.Черните кутии са казали какво е станало ,ама то беше станало и с Чернобил,но кой да ти каже?Всичко в тая Русия е обвързано в секретност,която прикрива арогантност и некадърност

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.