Пловдив стартира рекламна кампания за най-голямото в света туристическо изложение

Общинско предприятие „Туризъм“  в Пловдив стартира рекламна кампания на града под тепетата преди и по време на най-голямото международно туристическо изложение в света. Пакетът от публикации включва по една страница анонс за най-стария жив град в Европа  месец преди самото изложение и в официалния му каталог, както и профилно представяне на дестинацията с линк към официалния сайт за туризъм на община

Пловдив www.visitplovdiv.com на електронната страница на WTM. Първата статия е озаглавена „Една година по пътя на Пловдив към Европейска столица на културата 2019!”. Акцентът в нея са най-новите забележителности и приспособяването им към културния живот на Пловдив, както и кварталът на творческите индустрии „Капана“, Улицата на занаятите, къща Клианти в Стария град , Природонаучният музей, Малката базилика, Голямата раннохристиянска епископска базилика, археологическият комплекс Небет тепе, Античният форумен комплекс, Пеещите фонтани, парк „Отдих и култура“, Гребната база, стотиците събития от културния календар на града, велоалеите и спортните площадки. Снимковият материал е специално подбран за статията и следва тенденцията да се представя младежкото настроение на фона на древния Пловдив.

Община Пловдив ще участва със свой щанд в рамките на общия павилион на страната ни на световното изложение в Лондон, като ОП „Туризъм“ вече е подготвило концепцията си за представяне на града. Тя включва конкретни предложения към туроператорите, обединяващи разнообразни и интересни елементи от туристическия продукт на Пловдив.

Коментари

Задължително поле