Премиерът Борисов: Два завода в България тестват произовдство на респиратори Не ми се занимава повече с президента. СЗО каза , че социалната изолация трябва да продължи, заяви той

430 нови заразени с коронавирус в Москва за денонощие 3357 достигна броят на случаите в руската столица

Джамбазки: #ИзбирамБългарското. България има нужда от икономически патриотизъм! Купувайте българското!

Менда Стоянова: За два дни са регистрирани 230 фирми по мярката „60/40“

44-годишна жена е убита от мъжа си в с. Ново Оряхово

Любимите рецепти на Том Круз Актьорът сам изпълнява каскадите във филмите си

Готово е мобилното приложение за разпространението на коронавируса у нас (На живо) Системата, ще подава данни към МВР, които следят карантинираните, към личния лекар, РЗИ, МЗ и т.н.

Захариева: Никой не си мисли, че световната пандемия няма да се отрази на икономиката

Шуменец показа бонсай градината си – природата не признава коронавирус (СНИМКИ)

Лекар, преборил коронавируса: 10 дни пих антибиотици, но нещата се усложниха

Продължава ремонтът на виадукта при 19-ти км на АМ „Хемус” (ВИДЕО)

Продажбите на водка в Русия скочиха с 20%

Д-р Симидчиев: Ако мерките се нарушат сега, случаите на коронавирус ще нарастнат много

Иван Гешев за пробива при случайното разпределение на делата: Това е като коронавирус в съдебната система

Гърция замразява промяната на местожителство, нови 7 милиарда евро за бизнеса

Плюсове в габаритите и комфорта Градската кола разполага с просторна и добре изолирана кабина

18-1a-6kol

Теорията казва, че рационалното мислене е това, което ни кара да взимаме правилни решения. Когато хората избират автомобил, не винаги мислят рационално и затова по пътищата виждаме толкова пъстра палитра от модели и марки. Обективно погледнато, огромната част от шофьорите използват колите си основно в града – сами или най-много с един-двама спътници. Затова прагматично мислещите потребители се фокусират върху компактни и пъргави коли. Сред тях попада  Ford Ka+, която напълно оправдава поизтъркания от употреба лаф „малка отвън, голяма отвътре“.

2

Откакто Хенри Форд поставя началото на едноименната компания, тя има сериозни традиции в създаването на достъпни, практични и икономични автомобили. Най-малкият модел на марката Ka+ не прави изключение. При обновяването на модела габаритите бяха увеличени, а името получи добавката „+“ като знак за развитието във всички посоки.

1

На дължина Ka+ достига 3,93 м, като е само с 2 см по-къса от досегашната Fiesta, но е с 3 см по-висока, което се усеща от пътниците в кабината. Няма автомобил в сегмента, който да разполага с повече пространство на нивото на главата на седящите отпред и за краката на возещите се отзад. Задните седалки са разположени по-дълбоко и това позволява на двуметров пътник да седи зад двуметров шофьор.

ampnet_photo_20160922_122883

Ford Ka+ се предлага като седан с 4 врати и хечбек с 5 врати. Вторият вариант е по-популярен в Европа. Неговият багажник е с вместимост 270 л – достатъчно голям за всекидневните потребности на градското население. При седана багажният отсек побира още повече (501 л). В интериора и на двата модела са разположени удобни отделения за личните вещи на пътниците.

ampnet_photo_20160922_122885

Автомобилът е базиран на глобалната платформа на марката за малки автомобили с пет места и дължина на каросерията под 4 м. Конструкцията е лека и това улеснява задачата на двигателя. Под предния капак работи 1,2-литров бензинов мотор с мощност 85 конски сили. Той е настроен да реагира плавно и отзивчиво на командите с педала на газта в широк диапазон на въртящия момент. Така колата се превръща в приятен превозвач както на дълги разстояния, така и на къси дистанции в градска среда. Средният разход на гориво възлиза на 5 л на 100 км.

ampnet_photo_20160922_122888-1

Шасито също е конструирано така, че да задоволи изискванията на претенциозните европейски потребители по отношение на комфорта и пътното поведение. Инженерите са взели мерки за ефективна шумоизолация и приятна возия. Направени са подобрения по уплътненията, добавени са изолационни компоненти под предния капак, в А-колоните и във вратите. Добавени са нови втулки на задния мост и хидравлични тампони на двигателя, които поглъщат вибрациите. В резултат на тези корекции пътниците се возят в една от най-тихите кабини в този сегмент. При шофиране върху груба настилка с 80 км/ч шумът в интериора е 73 децибела – една от най-ниските стойности в този клас автомобили.

Каросерията също е усъвършенствана според най-високите европейски стандарти за безопасност. Близо 50% от нея е изработена от високоякостна стомана, включително пода, колоните на прозорците и гредите на шасито, броните и вратите. В стандартното оборудване влизат шест въздушни възглавници и система за следене на налягането в гумите, която предупреждава водача при спадане.

Няма как да се обърка горивото

Ford Ka+ е оборудван със системата Easy Fuel, която не позволява автомобилът да бъде зареден с грешен тип гориво. Такива инциденти се случват на разсеяни водачи понякога на бензиностанции, но собствениците на новия модел са абсолютно застраховани за подобна грешка.

От въвеждането си на пазара през 1996 г. до днес Ford Ka е продаден в тираж от 1,9 милиона екземпляра. Новият модел е станал по-голям, по-мощен и има променен дизайн в сравнение с първото поколение. Сегментът е силно конкурентен, защото в него се състезават десетина автомобила със сходни цени и възможности. Ford Ka+ трупа точки с приятния си външен вид, надеждната техника и вътрешното пространство. Стилната визия се отличава с характерната за марката високо разположена трапецовидна решетка и с големи, издължени фарове. Хромирани детайли поставят акценти в броните, решетката, дръжките на вратите.

Кожен волан и круиз контрол

4

Купувачите на новия модел Ford Ka+ могат да избират широк кръг от удобства като като кожен волан, отопляеми предни седалки, задни паркинг сензори и др. Интериорът отговаря на модерния начин на живот на потенциалните потребители. Кокпитът е прегледен и изчистен, което улеснява водача във всекидневната му дейност зад волана. До предните седалки са разположени шест поставки за чаши или бутилки – по две във всяка врата и още две зад скоростния лост. Под аудиосистемата има удобно отделение за поставяне на мобилен телефон или навигация и USB изход за зареждане и за свързване с вградената технология SYNC. Тя позволява да се управляват приложенията на смартфона с гласови команди. В края на инструменталния панел е инсталирана малка ниша, която е достъпна само при отворена шофьорска врата и позволява да се крият ценности, без да се виждат.

5

Чрез „умния“ ключ MyKey собственикът на Ka+ има възможност да променя някои настройки на автомобила. Тази функция може да се използва тогава, когато колата се дава за шофиране на млади неопитни водачи или на приятели. Чрез ключа притежателят на превозното средство може да въведе ограничения – например на максималната скорост или на силата на звука на аудиосистемата. Това се прави най-вече, за да не залитат младите шофьори към по-високи скорости и да не слушат прекалено силно музика, което може да ги разсее. Между другото, аудиото на Ford Ka+ произвежда много качествен звук.

ampnet_photo_20160922_122889

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.