Доплащаме за лечение по официални тарифи С Наредба на здравния министър ще се избегне нерегламентираното даване на пари

Задължителен ли е медицинският преглед, когато започваме работа

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 20 август 2019

Тръмп: Няма риск икономиката в САЩ да изпадне в рецесия

Airbnb събуди търсенето на жилища в Гърция 67 евро за нощувка в Атина

Версия: Жертвите от Негован убити от родственик, той не ги търси (обзор) Все още загиналите не са идентифицирани

Путин пристигна на посещение във Франция

Хора от Израел и Кувейт купуват имоти в Банско Интерес има от руснаци и британци

Словашката прокуратура: Бивш военен е убиецът на журналиста Ян Куциак и годеницата му

Траурно бдение в Сливен почете паметта на Криси и поиска най-строго наказание за убиеца й

НАП продава къмпинг край морето за 405 хил. лева Цената е намалена наполовина

Кола се е обърна по таван край Благоевград, шофьорът е с леки травми

Борис Джонсън призовава Германия и Франция да направят компромис за Брекзит

Правим руско-американо-българска АЕЦ Изтече срокът за подаване на заявления

Иран изключи възможността за преговори със САЩ по нова ядрена сделка

Подготвиха нова структура и численост на общинската администрация във Велико Търново

Подготвят нова структура и численост на общинската администрация във Велико Търново. Кметът на старата столица Даниел Панов ще има трима заместници, както досега. Закриват се обаче отделите в дирекциите „Обществени поръчки”, „Бюджет и финанси”, „Проекти и програми”, „Местни данъци и такси”, „Образование, младежки дейности и спорт”, „Култура, туризъм и международни дейности”, „Социални дейности и здравеопазване”. Те се ще ръководят от директори. Дирекция „Строителство и устройство на територията” запазва досегашните си отдели „Териториално развитие”, „Околна среда”, „Техническа инфраструктура” и „Устройство на територията”.

Секретариатът на Общинския съвет и отдел „Гражданска регистрация” ще бъдат прехвърлени към дирекция „Административно обслужване”.

Разкрива се ново звено „Културно наследство”, след като старата столица бе определена за център, в който ще се оценяват паметници на културата от Северна Централна България.

Общо 220 служители, включително секретар и главен архитект, ще работят в кметската управа на болярския град. 86 от тях ще бъдат заети в Общата и 133 – в Специализираната администрация. Служителите в населените места ще бъдат 37, колкото са и сега.

„С промените в закона за държавната служба кметът няма право да назначава служители на експертни нива, без кандидатът да е представил документ за издържан изпит в Института по публична администрация. Въвежда се двустепенното ниво за назначаване на служителите в администрацията и това се прави с цел да се ограничат до максимум всякакви политически назначения”, поясниха от общинската управа на старопрестолния град.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.