Арестуван е заподозрян за убийството в Шумен

Басейнова дирекция стартира наказателна процедура срещу НЕК заради замърсяването на р. Въча

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков: Не трябва да вярваме на наложените епитети и марки (ВИДЕО)

Марк Жирардели, собственик на ски зона Банско: Без втора кабинка курортът няма как да се развива, ще изпадне в застой

Наводнени пътища и спрени фериботи в Гърция заради силна буря

19-годишен, наръган с нож, издъхна в Шумен

Вълшебната работилница на Дядо Коледа гостува на децата на служителите на МВР

СЗО: Босна и Херцеговина е наравно с африкански страни по брой на заболелите от морбили

Над 60 хиляди домакинства във Франция са без ток след проливни дъждове и силен вятър

Русия приключи първото изпитание на най-мощния си ледоразбивач „Арктика“ (ВИДЕО)

Агент 007 няма време да умре с новия Defender Офроудърът на Land Rover вилнее във филма за Джеймс Бонд

Див популизъм в Общинския съвет в Стара Загора води до голям финансов дефицит за дейностите в чистотата

МВР отчете повече жертви в катастрофи през 2019 г., стартира мащабна операция за безопасност на пътя

Българите вече са по-бързи от Мат и Жирардели, Банско още чака втора кабинка

БСП избира нов лидер на 26 април 2020 г.

Подписано е рамковото споразумение за поддръжка на родните МиГ-29

Днес, 21 март, беше подписано рамковото споразумение за Интегрирана логистична поддръжка на самолети МиГ-29, след като изтекоха всички процедурни срокове за обжалване на обществената поръчка. Това съобщиха от военното министерство.

Споразумението на стойност 81 милиона лева предвижда доставка на резервни части и на услуги като подмяната на резервните части ще бъде извършвана от българските инженери в авиобазата в Граф Игнатиево. Изпълнител по това споразумение е Руската самолетостроителна корпорация МиГ.

По този начин ще бъде осигурена поддръжка и ремонт на 12 бойни и 3 учебно-бойни самолета МиГ-29 за срок от четири години. Така се възстановява летателната годност на изтребителите на ВВС и се гарантира тяхната експлоатация, включително и изпълнението на задачите по охрана на въздушното пространство.

Цялата документация за хода на обществената поръчка, решението за избор на изпълнител и рамковото споразумение са публикувани в интернет страницата на Министерството на отбраната, рубрика „Профил на купувача“.

Това споразумение не води до отмяна или забавяне на процедурата за придобиване на нов тип многоцелеви боен самолет, подготовката на която е в напреднала фаза и се очаква до края на април да бъде внесена в Народното събрание.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (6)

  1. Да купим и Су-35 и С-400 и ще има спокойствие….

    1. Леля ти пичкина НЕМА пари за цигари ти си мечтаеш за с-400 ? През крив макарон .

  2. Преди 1989 г. сме имали повече от 350 бойни самолета , сега се чудим откъде да вземем пари за един два , те толкоз сме обеднели , ама не знаем !

  3. Комунистическа България ни е купила самолети които сега нямаме пари за да подържаме !

  4. Така си е Иване , комунистите са виновни , купили ни самолети , сега да си ги поддържат , ние откъде да вземем паре ! Натото не ще и то да дава !

  5. Кво се чудите бе пичове с тия червени дирници? Ми ще стане пак това, което стана преди десетина години! Платихме предварително на братушките няколко десетки милиона за ремонта на няколко самолетни двигателя. Те взеха двигателите, държаха ги година и нещо, после ни ги върнаха без да са ги пипнали и си задържаха няколко милиона за „превоз“! Демек „извозиха“ ни! Сега „шкембе войвода“ гледа да се застрахова, като уж купува само частите от братушките, а ние ще си оправяме, ама без лиценз за това. И бъдете сигурни че и него ще го таковат, само дето още не знае как! Кога един път са те оправили, ще те оправят цял живот!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.