Показваме България на билбордове в Ню Йорк и Лас Вегас Националният съвет по туризъм иска 30 млн.лева за реклама догодина

Министър Николина Ангелкова направи изявление по време на изнесеното заседание на Националния съвет по туризъм

България и нейните уникални културно-исторически обекти ще бъдат показани както онлайн, така и за първи път на големи билбордове на знакови места в Ню Йорк, Бостън, Вашингтон, Лос Аджелис и в Лас Вегас. Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова по време на изнесеното в Златни пясъци заседание на Националния съвет по туризъм.

Ню Йорк е космополитен град и за това имаме намерение да привличаме не само американците, но и всички туристи от цял свят, които го посещават, каза Ангелкова. Вече има договорки с общината на Ню Йорк и рекламната кампания ще стартира от октомври за три месеца.

Националният съвет по туризъм предлага да се увеличат парите за национална реклама на 30 млн. лева, но предстоят преговори с МФ, посочи Ангелкова. Тя припомни, че за тази година са заделени 11 млн.лева да се рекламира страната ни. Фокусът и догодина ще се слага както на основните целеви пазари, от които посрещаме най-много чуждестранни туристи, но и на перспективните пазари като Китай, Индия, Япония, Близкия Изток, Канада и САЩ.

На най-голямото туристическо изложение в Лондон в началото на ноември България ще представи дигитално 3D изображение на културно-историческото си наследство. Със специален принтер ще бъдат изработени миникопия като сувенири за посетителите с най-интересните и уникални културно-исторически обекти. В пилотния проект са включени и реално ще оживеят пред посетителите засега 20 -Рилският манастир, Варненската катедрала, крепостта Червен и др,каза министърът на туризма. Те ще бъдат включени и в културната програма на българското председателство на ЕС от 1 януари догодина.

Приходите вървят с 1 % ръст повече от туристите и тази тенденция макар и с малки стъпки още, показва, че у нас идват туристи от по-висок клас, посочи министърът на туризма. Прогнозите за ръста на туристите това лято са 7-10% , а на приходите в сектора- 8-11%.

Освен програмата за националната реклама за догодина на изнесеното заседание на Националния съвет по туризъм се обсъжда и стратегията за устойчиво развитие на туризма 2017-2030

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Грозната тъпа кранта пак са я изтървали от коневръза на свинефермата герб. Краварите ще си скъсат трътките да идват в бг, за да видят най-грозния кон във Вселената. Абе тоя парцал Борисов от къде ги събира тези -м-а-л-о-у-м-н-и- министри?

Отговорете