В съботния почивен ден на 18 септември тази година без законово право и без необходимите документи за това независим, високо-морален и високо-почтен директор управлява служебния автомобил и катастрофира с него по автомагистрала "Тракия" в близост до Пловдив. Зад волана е Анастас Гогов, когото през първата половина на месец август Кирил Петков назначи за уж независим нов директор в ДКК ЕАД.
Той каза: “Поставяме независим човек начело на ДКК, който ще обследва всички действия..”
Избраният независим директор “уж след конкурс” е Анастас Гогов, на който Петков щял да разчита да бъде внесена прозрачност в работата и да се обследват всички действия. Прозрачност, морал почтеност - все силни думи, изричани от Петков - завладяващи обществото, но думи зад които стои подмяна, лични интереси и задкулисие. На първо място се оказа, че Петков е излъгал, че новоназначения директор е независим и е преминал независим конкурс, защото двамата са рамо до рамо и сe изявяват активно на протестите.
Оказа, се още, че Анастас Гогов е известен със своята фирма с 10 лв. капитал “Хай Ачивърс” ЕООД. Това е фирма, която съгласно официалния є предметът на дейност се занимава с “коучинг обучения, фокусиран към решения коучинг, екзекютив коучинг, лайф коучинг и всякакъв друг вид коучинг.....”
“Високите постижения” във всичките видове коучинг на новия директор на ДКК, с които като обучител е получил най-много по 7 хил. лв. годишно, явно не са толкова високи, защото самият той не се научил на морал и почтеност. Анастас Гогов, веднага в нарушение на закона започва да се възползва от държавните благинки.
За щастие Гогов е невредим, но за негово нещастие будни граждани от Пловдив ни информираха за това, че “Подмяната Продължава”, а моралът, почтеността и честността са по “харвардски стандарти”.
Служебният автомобил “Фолксваген Пасат” №СВ5301РМ
В бюлетина за пътната обстановка от 18 септември са посочени две катастрофи, които затрудняват движението на 26-и километър от магистрала “Тракия” в посока София и на 50-ия км в посока Пловдив близо до тунел “Траянови врата”.
Причините са хлъзгавия път и намалената видимост заради проливен дъжд. Няма пострадали. При първия инцидент в скоростната лента са се ударили “Опел” и “Ауди”. При втората - служителите на КАТ и АПИ, които съвместно изготвят бюлетина, услужливо са спестили подробности колко и какви автомобили са се сблъскали, че току виж единият се окаже служебен “Фолксваген Пасат” №СВ5301РМ с някой “почтен” шофьор ударен отзад.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш