Борисов договаря с ЕС още 80 млн. евро за границата (обзор) Страната ни била изправена пред дилема - приватизация на газопреносната система или глоба

Закриват министерството за Българското европредседателство в четвъртък

Как „зелените“ подведоха всички Докога Борисов ще им го позволява

Меган Маркъл се похвали с наедряло коремче

Правим с Китай евтини автобуси на ток

Извергът от хотела: „Трябваше да го направя“ Забил ножица в окото на жертвата, защото се подразнил, че е останало отворено

БАБХ проверява случая с хранително натравяне на ученици от Варна

По 300 евро бонус предложи френското правителство на полицаите, мобилизирани за протестите на „жълтите жилетки“

Шефът на БАБХ д-р Дамян Илиев: Не купувайте храни от багажници на коли и крайпътни търговци

Франция въвежда данък за технологичните гиганти Кръстен е ГАФА - на Гугъл, Епъл, Фейсбук и Амазон

Градският ученически парламент в Търново дари обувки, дрехи и играчки на детски център Членовете събраха над 3200 лева за благотворителната кауза за малчуганите в с.Ново село

Столичната полиция издирва Стефан Манчев

Шеф на „Герена“: „Левски“ няма да последва съдбата на ЦСКА

Заев и Ципрас с номинация за Нобел за мир (ВИДЕО)

Моуриньо похарчи половин милиард евро

По-малко бодли и вълшебно окачване Иновативни седалки предлагат комфорт като в бизнес класа

Copyright William CROZES @ PLANIMONTEUR

Свежо излъчване, високо ниво на комфорт и иновативно окачване – Citroen отново изненадва автомобилните ценители с авангарден дизайн и модерна технология. Новият C4 Cactus се показва за първи път на автосалон на стартиралото вчера изложение в Женева.  Моделът е претърпял значителни промени във външния си вид, а инженерни решения от моторните спортове осигуряват характерното за марката комфортно возене.

22-5-5kol

От пръв поглед прави впечатление, че по колата има по-малко от т.нар. въздушни брони Air Bumps. Те са изобретение на Citroen и представляват декоративно-предпазни капсули за защита на каросерията от надраскване и ожулване. Страничните въздушни брони са свалени от средата на вратите ниско до праговете. Така се се увеличава площта на изчистените метални повърхности и автомобилът добива по-класически външен вид – един Cactus с по-малко бодли. Предницата остава много изразителна с разширените до фаровете шеврони на решетката, а задницата е оформена ефектно с 3D светлини. Купувачите могат да персонализират модела по свой вкус с комбинации от цветове, джанти и екстериорни пакети.

22-3-5kol

Многобройни съчетания от цветове и материи се предлагат и за пътническата кабина, която е просторна и уютна като дневната стая на собствения дом. Седалките са по-широки и комфортни отколкото в луксозна лимузина, като могат да конкурират бизнес класата в престижни авиолинии. Те са изработени от нов тип по-дебела и по-плътна пяна, която не се деформира, не се амортизира и осигурява удобна позиция на тялото за дълги дистанции. Подобрената шумоизолация и най-вече новото серийно окачване Citroen Advanced Comfort  (CAC) допринасят за изцяло различното усещане при пътуване.

Base de donnée : Astuce Productions

Именно CAC е поредната авангардна технология, в която е приложен огромният опит на конструкторите на марката в областта на ходовата част и идеи от автомобилния спорт. Това е един вид модерен и рационален еквивалент на знаменитото хидро-пневматично окачване, въведено през 1954 г. в Citroen DS. При новото окачване CAC амортисьорите и пружините са комбинирани с два хидравлични ограничителя (вместо класически механични) за разширение и компресиране. Резултатът от работата им е безпроблемно „поглъщане“ на големи неравности и много комфортна возия, без водачът да получава усещане за „меко“ окачване. Така Citroen отново качва пътниците си на „летящо килимче“ и им спестява неприятното друсане и подскачане по лошите пътища.

William CROZES @ PLANIMONTEUR

Леката конструкция и ниското тегло дават възможност да бъдат използвани ефективни бензинови и дизелови мотори с малък работен обем и мощност от 82 до 130 конски сили. В помощ на водача функционират 12 електронни системи – за разпознаване на знаците, за наблюдение на мъртвата зона, за автоматично аварийно спиране, за автоматично паркиране и др. Системата Grip Control за управление на сцеплението на задвижващите предни колела работи в режими за сняг, кал, пясък и замества тежката и скъпа техника 4х4.

Copyright William CROZES @ PLANIMONTEUR

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.