Апаш задигна чанта с 1300 лева от жилище в Търново Крадецът влязъл да тършува в жилището през терасата

Митничари откриха 3 килограма кокаин, зашити в дрехите на пътник на „Калотина“

Росгвардия формира морска бригада за охрана на Кримския мост

Красимир Първанов подаде оставка като заместник-министър на енергетиката

Трима министри напуснаха кабинета на Тереза Мей

Адвокат от Карлово подаде сигнал, че синът му е бил пребит от полицаи

Цвета Караянчева: В момента няма решение Цветан Цветанов да напусне парламента

40-годишен мъж е убит с нож в циганската махала на Белица Опитал се да потуши семеен скандал

Основният свидетел по делото „КТБ“ с бележки с числа и дати в спецсъда

Луноход на водород изследва чужди планети Подвижна космическа станция във вид на кемпер

Земетресение от 2.8 по Рихтер в района на Благоевград

Пентагонът отпуска 1 милиард долара за стената на Тръмп

Красимир Янков: Цветанов трябваше да прати сигнала за „Артекс” в КПКОНПИ

Искрен Пецов: Иво Карамански искаше да купи китарата ми Писаха, че съм бил с над 2000 жени, под 1000 са, смее се изпълнителят на "Кайман"

Анализатор: Плановете на Ердоган да превърне „Света София” в Истанбул в джамия са политически ход

Приемат пакета „Макрон“ в последната минута Гласуват точката дни преди разпускането на ЕП

Снимка: Архив

Промените засягат 120 000 семейства у нас

Европейският парламент се кани да приеме в последната минута спорния пакет “Мобилност”, известен като плана “Макрон”. За това предупредиха от Съюза на международните превозвачи.

Текстовете са включени за гласуване на заседание на 27 март. Става въпрос за същите текстове, които вече бяха отхвърлени от ресорната Комисия по транспорт след протеста на наши и чуждестранни превозвачи в Брюксел на 10 януари.

Комисията не прие два от трите доклада по пакет “Мобилност” – за командироването на работниците и за забраната за почивката в кабината. Гласуван беше само докладът за връщането на камионите на всеки 4 седмици, който обаче противоречи на решението, взето по време на Съвета на транспортните министри от ЕС в началото на декември.

Евродепутатите бяха категорични, че без да бъдат приети и трите доклада, пакетът няма как да влезе за разглеждане в пленарната зала на ЕП.

Затова, според българските превозвачи, в момента се подготвя приемането на текстовете в нарушение на европейското законодателство.

България е сред най-застрашените страни, защото е заплашена да загуби приходи от над 15% от БВП, а над 120 000 семейства да останат без препитание, посочват от съюза.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. естествено, че ще ги приемат – нали бойко борисов лично подкрепи плановете за промени на макрон във варна?!

  2. ,,EVRO PEISKA DEMOKRATZIJ,,!NO NALI RESHENIJTA,TRJBVASHE DA SE VZIMAT PRI SAGLASIE NA VSI4KI 4LENIVE NA SAJUZA?!MAI STE SE REALIZIRA ,,EVROPA-NA DVE SKOROSTI,,ILI,,DVA EVROSAJUZA,,?!

  3. Малоумника бибитко нали разправяше, че парле ву франсе, и че е уредил въпроса с Макарон и нема проблем за транспортните фирми. Дека е ся -д-е-б-и-л-а- бибитко да го видим как парле ву франсе, -м-а-к-я- му свиня крадлива, лъжец долен, статиста на ЕС.

  4. -М-а-л-о-у-м-н-и-к-а- бибитко нали разправяше, че парле ву франсе, и че е уредил въпроса с Макарон и нема проблем за транспортните фирми. Дека е ся -д-е-б-и-л-а- бибитко да го видим как парле ву франсе, -м-а-к-я- му свиня крадлива, лъжец долен, статиста на ЕС.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.