Octavia порасна още и се включва в контакт Автомобилът на Skoda предлага най-голям товарен капацитет в своя сегмент

ВМРО: Братя от Македония, не прекалявайте!

Марк Жирардели: С новия кмет на Банско мислим в една посока за развитието на ски зоната

Домоуправител крие осем чувала канабис в изба в Поморие

Министър Аврамова: Цената на водата ще остане социално поносима, въпреки водната криза

Стриптизьор-пожарникар посети дом за възрастни хора (ВИДЕО) 89-годишна жена "получи" за Коледа специален танц в скута

Без промяна при изписването на лекарства за хронично болните пациенти

Френски полицаи застреляха мъж, заплашил ги с нож

Отпадат бележките за получени доходи

Пешеходец блъснат и убит на място от кола в Монтана

252 615 домакинства ще получат помощи за отопление този сезон

Съдят жена и мъж, опитали да вкарат дрога в затвора

Малки таланти редят юбилейна изложба в арт салона на Апелативния съд "Пльок" представя шарени творби на възпитаници на школа "Дедал"

Арестуваха ромка с дрога в гащите Скътала 15 пликчета „чай за пушене“

Шарл Мишел: Очакваме възможно най-скоро гласуване в британския парламент по споразумението за Брекзит

Пуснаха концесията на летище София (обзор) Ще има промени в изискванията към кандидатите

Служебното правителство спря процедурата

Нов опит да се даде летище София на концесия предприе правителството. На заседанието си вчера кабинетът одобри решението на транспортния министър Ивайло Московски за откриване на процедура по търсене на кандидати.

Припомняме, че процедурата беше спряна от служебното правителство на Огнян Герджиков. В началото на годината обаче Московски обяви, че концесията ще тръгне до края на българското европредседателство.

Пpи първото обявяване на процедурата държавата поиска бъдещият концесионер да плати първоначална сума от 550 милиона лева, като 480 млн. лв. от тях трябваше да отидат за покриване на дълговете на БДЖ. Отделно новият стопанин трябваше да внася годишно концесионна такса от минимум 9,9 млн. лв. Кандидатите трябваше да направят и инвестиции в аерогарата, като те не биваше да са по-малко от 306 млн. лв. Общата очаквана финансова полза за държавата за целия 35-годишен период на концесията бе изчислена на 2,67 млрд. лв.

Сега обаче тези параметри най-вероятно ще бъдат променени. От транспортното министерство уточниха за “Труд”, че новите изисквания ще бъдат съобразени с анализа, който ведомството поръча на Световната банка и Европейската банка за възстановяване и развитие. Какви ще са те ще стане ясно в края на седмицата, след като решението на Министерски съвет за стартиране на процедурата бъде обнародвано в Държавен вестник, обясниха от ведомството.

Сред кандидати за концесионери на столичното летище се спрягаха операторът на аеропорта в Манчестър, този на летището в “Ататюрк” в Истанбул, германската Fraport, която оперира летищата във Варна и Бургас и още една турска фирма – Limak, която е в обединението, изграждащо ново огромно летище на мегаполиса край Босфора.

Компанията Манчестър Еърпорт Груп също прояви интерес при предишната процедура. Именно по настояване на британците правителството удължи срока за подаването на оферти, преди в крайна сметка търгът да бъде прекратен.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. ОСТАВКА на предателя- Боклук Борисов. И после да му вземат Откраднатото.

  2. С нетърпение очаквам летището да получи концесионер, който да го реновира и модернизира. Успех!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.